לקוח אומר אצל האחר יותר זול, שכנע למה אצלך יותר כדאי

האם יש מתנות בחינם.

האם באמת בעלי עסקים מאמינים במתנות בחינם,

האם בכלל כבני אנוש אנו מאמינים שיש דברים בחינם! או יותר נכון דברים שיש בהם ערך נמכרים בחינם!

האם יהלומים נמכרים בחינם!

האם מכוניות נמכרות בחינם.

האם פיאט תימכר במחיר של מרצדס

האם דירה בבניין U יימכר כמו דירה באופקים

לא! למה לא? כי לכול מוצר או שירות יש את מחיר הערך שלו!

 איך ניתן לשייך מחיר? לפי הערך שלו! זו המשוואה שאפשר לשייך לה מחיר.

יש מוצרים שהמחירים שלהם קבועים! חלב, לחם אחיד, שמן, סוכר, ועוד מוצרים

אך יש מוצרים שהמחירים שלהם נקבעים לפי ערך.

האם אותה מכונית פיאט יכולה להימכר במחיר של מרצדס? הרי לשניהם יש ארבעה גלגלים ושניהם יביאו אותנו לאותו מקום! ובכול זאת הבדלי המחיר של שני המכוניות הם כמו שמיים וארץ, חושך ואור!

את אותו דבר נוכל להגיד על תחום הרפואה בישראל, מדוע אנשים נזקקים ומתפארים שהם הולכים ל"פרופסור הפרטי שלי" "למנהל המחלקה של בית החולים המקבל אותי באופן פרטי" "לקרדיולוג המפורסם שאני מטופל אצלו" למה? למה אני צריך לשלם לרופא פרטי עשרות מונים מהתשלום הקבוע שלי כחבר קופת החולים, או נהנה מחוק הבריאות הממלכתי? למה? כי רופא בקופת חולים נחשב כערך מסוים, ורופא פרטי נחשב כבעל ערך אחר, ולכן מי שיכול לקבל שירות טוב יותר, מקצועי יותר, שיביא לפתרון מהר יותר, יעדיף לשלם את מחיר הערך של הרופא או הפרופסור הפרטי!

 את כול מה שציינתי כאן צריך ליחס לכול תחום בחיי היום יום שלנו, מי שרוצה ערך, מי שמבין שערך מביא לו קיצורי דרך, מזור, חיים יותר טובים, עסקים פוריים, פתרון בעיות, מבין שיש לזה ערך ובשביל הערך הזה הוא נהנה לשלם!

להוציא את הלקוח מרוצה  

גם בתחום הייעוץ העסקי או יועץ עסקי יש ערכים לכול ההיצע, זה מתחיל במוסד ממשלתי המעניק במחיר נחות השווה לערכו שירות של ייעוץ, ומצד שני מעמיד שורה של יועצים מקצועיים (לא מפורסמים) אשר בעבור המחיר יעניקו "ערך" גבוהה יותר. ומי לא מעוניין לקבל מיצוי מלא לערך שמציעים המקצוענים. אותו דבר נושק לעורכי דין או רואי חשבון, כמה פעמים שמעתי לקוחות האומרים "הרואה חשבון שלי! עבד במס הכנסה! הוא יודע להסתדר איתם! וזה ערך עבורם, ערך שהם משלמים עבורו.

 החיים מלמדים שאין מתנות בחינם, החיים מלמדים שאם תדע לרכוש בכסף "ערך" נכון לצרכים שלך תהיה תמיד מועדף וראשון, ומטופל הכי נכון. וכול אלה שאומרים יקר לי, אצל השני אני מקבל במחיר כזה, למה אני צריך לשלם יקר, מבין באמת שלכול דבר יש ערך, הוא רק פשוט לא מספיק חכם להשוות בין תפוח לתפוח או בין תפוח לרימון. 

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן