עסקים יכולים להצליח בגדול

הלב הפועם של העסק.

מה שמפעיל את הגוף של מפתח הגוף הגדול ביותר בעולם, זה הלב הקטן.

ומה שמפעיל את מיקרוסופט, אפל, גוגל, קוקה קולה, זה השיווק, המכירות והפרסום

עסק שלא משקיע 5 עד 10% מהמחזור שלא לפרסום, זה עסק שהולך אחורה.

בעלי עסקים שלא תורמים לשיווק, למכירות, לפרסום, ולשיחות עם לקוחות, מוטב שיסגור כאן ועכשיו.

קראתי באחד מהספרים כי כאשר האינדיאנים בארצות הברית בערבות המדבריות ביקשו להתפלל לגשם הם היו ממנים אדם אחד ושמו היה "איש הגשם" איש זה התפלל תופף בתופים חצרץ בחצוצרות לעבר השמיים רק בכדי שהגשם יגיע וירטיב את האדמה וייתן מים לשתייה. לאותו איש הייתה הוראה לכול השבט להתנהג בדיוק כמו למנהיג זקן השבט, למה, מכיוון שהוא מוריד ומביא את הברכה, הפרנסה, החיים לשבט. 

כ-יועץ שיווק, אני קורא אותו דבר לבעל העסק ולאנשי המכירות בעסק.

עסק חייב המשכיות, עסק חייב שיהיה לו קו חיים וחוט חיים ארוך,

עסק לא יכול להתבסס על לקוחות מזדמנים , גם לפיצוציות יש לקוחות קבועים.

עסק חייב שיבנה לו לקוחות נאמנים ושבויים שנהנים מהטבות שוטפות שלא כמו לקוחות מזדמנים.

להביא לקוחות קבועים זה לא ע"י פרסום מבצעים בעיתון, פרסום מבצעים בעיתון זה טוב ליום המבצע, כי למחרת או אפילו באותו היום גם העסק השני מפרסם מבצע, והלקוחות הולכים אחרי המבצע הכי זול בעבורם.

עיתונות טלוויזיה רדיו מקדמים מותגים גדולים מבצעים עכשוויים. ולמחרת הם הולכים לעטוף פירות דגים וירקות בשוק.

החלטתה להיות בעל עסק? קבלתה החלטה מושכלת של להיות איש מכירות, מנהל שיווק, ואיש פרסום. בחרת לטפל בליבו של העסק, ואם אינך יודע מלאכה זאת כך יועץ שיווק לעסק, ותכניס את שכרו בתוך ה-5 עד 10% מהמחזור שהעסק צריך להוציא עבור פרסום.  

ככול שהמוצר או השירות יהיו נפלאים וטובים, עדיין העסק צריך את מחזור הדם הפועל על ידי המשאבה "משאבת לב העסק"

 היה לכם חלום, חלום לפתוח עסק, לא כול אחד מתאים להיות בעל עסק, החוכמה של בעל העסק לקחת לידו אנשים מקצועיים "את המומחים הכי טובים" על מנת שהעסק שלו יעשה "כסף" . מי שמתפשר במעט, בזול, בברירת המחדל, סופו להישאר בלי חלום כסף ועסק. 

לא, אלה לא מילים סיניות, אלה לא משפטי חוכמה מסין, אני לא צריך לרוץ לשמוע את הסינים שהחוכמה מקורה מארץ ישראל, החוכמה בכול מקצוע ומקצוע נמצאת אצל המומחה, וכול מומחה תורם לחלום ולמטרה לשמה עסק קיים. חשוב על זה ועל תהיה קמצן,

איך בוחרים יועץ עסקי

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    קואצ'ינג לגברים - מאמר שלך דורון עמית
    מגזין עסקי

    קואצ'ינג לגברים – העצמה אישית, זוגית ועסקית

    תוכן עניינים   בעולם הדינמי של היום, גברים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגרים אישיים, זוגיים ועסקיים המצריכים גישה חדשה ויעילה להתמודדות. קואצ'ינג לגברים

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן