איך מוסיפים מוצרים להגדלת המכירה

הגדלת סל המכירות!

כמה טוב לו יכולנו להגדיל את סל המכירות שלנו וללקוחותינו להגדיל את הקניות שלו אצלנו.

 נכון, בדרך כלל אנו מכוונים בעסקים ע"פ המוצרים אותם אנו מוכרים, למעשה לקוחות מגיעים אלינו על מנת לרכוש את המוצר או השירות אותם התכוונו לרכוש מאתנו. אך כאשר אנו מסתכלים על הסביבה הקמעונאית בה אנו מסתובבים אנו מגלים כי הרבה מאד מוצרים נלווים מוצעים לנו בחנויות סקטוריאליות כאשר אין קשר בין מהות החנות ומוצריה לבין מוצרים נלווים הנמכרים בה.

 התרגלנו כבר למצוא בסופרמרקט טלוויזיות, בחנויות לצרכי משרד כלי ניקוי, ועוד ערבובים כאלה ואחרים הנמכרים לנו מכול עבר ועבר.

 כ יועץ עסקי וכמי שנותן ייעוץ עסקי אני נשאל הרבה פעמים האם זה לא יגרום נזק תדמיתי למכור מוצרים שהם פחות תואמים את המוצרים הנמכרים בחנות, ותשובתי בדרך כלל היא כן, בהחלט, יש אפשרות למכור מוצרים סינרגטיים למוצרים הנמכרים בחנות הסקטוריאלית מבלי לפגוע בתדמית החנות או אולי במותג שלה. קחו לדוגמא חנויות מותגים בתחום האופנה וראו כיצד הם מחברים הנהלה, אביזרים, חגורות, בשמים, הלבשה תחתונה ועוד.

 שיטות מכירה 

אני לא מציין בהמלצתי כאן את כול מוצרי הקופה במרכולים או ברשתות הגדולות שם יש ללקוח זמן רב לבהות במוצרים אלה ואפילו לחשוק בהם עת אומרת הקופאית "תרצה משהו מהמבצעים שלנו" אז לקוח שלא נעים לו להגיד לו לקופאית החיננית הוא רוכש מוצר או שניים ואילו הלקוח השני אשר כבר בדק בעיניו את מוצר הקופה והמבצע הנלווה לו יסכים לרכישה של המבצע המוצע ורק אלה אשר באו לרכוש מוצר וזהו! יגידו יפה "לא תודה" ויישארו עם הקנייה שרכשו.

כול עסק ועסק יכול למכור מוצרים נלווים בחנותו, עסק למוצרי טבע יכול למכור ביגוד ספורט בסיסי, מצחיות, כובעים, ועוד, חנויות ריקושט יכולים למכור קרמים למרוח על העור כאשר הם בשמש היוקדת או במסע כומתה, חנויות ספרים יכולים למכור יומנים וכלי כתיבה, מכבסות יכולים למכור סבונים וריחניים בריח הכביסה שלהם, נגריה יכולה להציע גם כיסא נדנדה ,וכך אפשר כאן למנות כול כך הרבה פריטים שיכולים להימכר בנוסף למוצרים הנמכרים.

גם בתחום השירותים יכולים להימכר שירותים סינרגטיים פרי הסכמים עם בעלי מקצוע שונים, הרופא הפרטי ימכור את שירות המכון הפרטי, עורך הדין יציע את שירותי ראיית החשבון השותף אתו בסינרגיה לקוחות, וכך יכולים פתאום לצוץ רעיונות שממש לא חשבתם עליהם אבל באמת יכולים להכניס לכם עוד הכנסה כתוצאה מאד מילת מכירה קלה.

אנו נמצאים בעולם שהתחרות בו קשה, ולכן כול רעיון טוב אשר ישנו שכר בצידה מקובל ומתאים בעולם העסקים העכשווי.

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן