ישנו סיפור אפריקאי המהלל את מוריד הגשם…כידוע מדינות אפריקה סובלות מיובש תמידי אך מידי פעם בפעם יש שטף של גשמים היורדים באזורים אלה,בכול אזור היה אדם אשר נקרא מוריד הגשם…אותו אדם השתמש בכשפים כאלה ואחרים על מנת להוריד גשם לרווחת התושבים והיבולים….למה אני מספר לכם את זה קוראי היקרים מכיוון שאני רוצה להדגיש בפניכם או בפני הארגון שלכם שאיש מכירות הוא מוריד הגשם של כול ארגון חברה או עסק לקיומה הישרדותה ואפילו הצלחתה בימים טרופים אלה…איש המכירות הוא מוריד הגשם וכספם של הלקוחות הוא הכסף….איש מכירות לפי התזה שלי הוא בדיוק כמו מנהל בכיר, שותף בכיר בעסק או בארגון…איש מכירות חייב להמצא ברזי הניהול של העסק, לדעת את המערך החשבונאי של העסק, להיות מעורה בישיבות ההנהלה של העסק, לדעת את תמחיר המוצר על בוריה…והעסק חייב להתנהל מול איש המכירות בדיוק כמו שהזכרתי קודם כשותף בכיר…לאיש מכירות אסור לשים יעדים (בניגוד לדעה הרווחת היום ברוב הארגונים על השמת יעדי מכירה לאנשי מכירות) יעדי מכירה היו טובים פעם…היום איש מכירות צריך להקדיש את זמנו למחשבה כיצד הוא מתמודד מול הרבה מאד גורמים בתהליך המכירה על מנת להצליח ולא להעסיק את ראשו ביעדי מכירה….מי שעדיין מנהל את אנשי המכירות שלו תוך כדי יעדי מכירה טועה טעות מרה וחבל על הזמן והכסף שהוא משקיע אצל אותו איש מכירות….איש מכירות הוא כמו אומן היוצר ציור או מוצר אומנות..מכירה היא אומנות וכמו שצייר חייב לראות נוף פתוח ללא מחסומים או סדינים פרוסים לסגירת הנוף כך איש מכירות חייב להיות בשדה פתוח ללא כול לחץ בתת המודעות שלו לסגירה או לעמידה ביעדים….רוצים להקשיב איך מוכרים..התקשרו