איך עושים כסף בעסק

איך אפשר להצליח בעסקים

מה מקפיץ לרמות גבוהות עסקים חדשים

האם לכול עסק יש את ה"מזל" הזה להקפיץ את עסקו?

ההצלחה בעסקים בשיטת אינסטנט אין כמותה.

אך, לו הייתי רוטשילד. מי לא זוכר את מילות השיר המושר במחזמר כנר על הגג? כן כולנו היינו רוצים להיות "רוטשילדים" והריסון, ודונלנד טרמפ, ועוד הרבה מאד אחרים. אנשים עשירים אלה קודם התעשרו ואחר כך התפרסמו. ואני מאמין שהפרסום עשה להם רק טוב. כן ברור שעשה להם טוב!  כי כאשר אתה עשיר וגם מפורסם מי לא ירצה לעשות אתך עסקים, וכמו שהאמרה אומרת עם יש לך כסף יהיה לך יותר ואם אין לך כסף יהיה לך תמיד חסר כך האנשים העשירים מתעשרים יותר.

אבל, בעשוריים האחרונים הומצאה שיטה מדהימה כיצד אנשים הופכים להיות עשירים ומי שחכם גם עשירים מופלגים…

הנה טעימה קטנה. אתמול ה-30-10-2012 התחילה לה עונה חדשה של "מאסטר שף" למעלה מ-37% רייטינג נספרה לתוכנית. שזה במונחי רייטינג מאד גבוהה. מי לדעתכם עושה את הכסף הגדול? המפיקים, חברת ההפקה, הרשות, לא. ממש לא. מי שעושה את הכסף הם אותם מנחים של התוכנית, (ובמקרה בתוכנית יש אחד מסוים עם הצגת דיבור שמבדלת אותו בענק משאר המנחים) הוא זה החכם שיודע לעשות כסף מהבחירה שלו להנחות את התוכנית, לפתוח מסעדות, להשתתף בתשדירי פרסום, לגזור קופונים מפרסומים כאלה ואחרים…הוא ורק הוא עושה כסף מתוכנית טלוויזיה לה המציאות העכשווית נקראת "ראליטי"

ולא רק הוא: קחו את התוכנית לאימון המשפחה (הקאוצר של המדינה) הוא עושה כסף, מאדם לא מוכר, הפך לתוכנית מוכרת, הקים עסק משגשג, מוכר קורסים לאימון בעשרות אלפי שקלים, וממשיך להאדיר ולהעצים את הכנסותיו. וזה רק כתוצאה מתוכנית ראליטי בטלוויזיה. לזה קוראים "מזל" ולא רק מזל אלה אדם שיודע לנצל את המזל לעשות הרבה כסף.

והדוגמאות רבות.

כמו שבונים זמרים אינסטנט, כך בונים אנשי עסקים אינסטנט, והכול בחסות הטלוויזיה, הרייטינג, ואחיזת העיניים של צופי הטלוויזיה הנכנסים לטרנס של התוודעות ואמונה שאכן הם רואים מציאות מול עיניהם. אבל לא מבינים כי למעשה הם רואים אחיזת עיניים כמו שמראה לנו הקוסם הגדול מהקרקס המפורסם. וכמו שנאמר עסקי אויר.

אז מי זה שאמר שלא צריך מזל בשביל לעשות כסף?

 דורון עמית

054-8087706

doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן