דורון עמית..מאסטר במכירות ושיטות מכירות בונות…רבים מאיתנו עדיין ממשיכים בשיטות המכירה של טלמרקטינג מול לקוחות…אני יכול לספר לכם שעדיין לקוחות ענקיים כמו חברות הסלולר ממשיכים ועושים טלמרקטינג ללקוחות שהם חושבים שהם פוטנציאלים…טוב אני לא מוחק בכלל את נושא נטלמרקטינג..אבל אני בטוח שטלמרקטינג הינה שיטה מיושנת ולא מענינת אף אחד….אם באמת אין בשורה חדשה,חזקה,מעניננת, שיכולה להקפיץ את השומע אז אין טעם לעשות טלמרקטינג למנהלים או מזכירות שלפעמים עונות בנימוס ולפנים טורקות את הטלפון….בתקופה האחרונה נגלתי לשיחות טלמרקטינג של אחת מהחברות הסלולריות….כמובן שהשבתי את פני הפונה ריקם..אבל האם מישהו בהנהלת החברות הסלולריות בפרט היום שהלקוח יודע עד כמה עשקו אותו עד היום יהיה מוכן לענות לשיחת טלמרקטינג של חברה סלולרית….טלמרקטינג פסה…ואת זה חייבים להפנים בחברות שעושות היום טלמרקטינג גופים קטנים כגדולים….במקום טלמרקטינג הייתי מכשיר אנשי מכירות שיצאו לשטח ויבצעו מכירות פרונטאליות….זכרו הלקוחות לא טיפשים…הרי שום מוצר לא מעניין אותם כי כבר יש להם או שמעו על הכול….אך אם הם יהיו מחוזרים כמו שבן האנוש אוהב להיות מחוזר….אזי יש סיכוי שמכירה יכולה להתבצע….טלמרקטינג זה לא מכירות…טלמרקטינג זה במקרה הטוב ניסיון לקביעת פגישות לאנשי מכירות..וגם אם נקבע פגישה עם אנשי מכירה אחרי פעולת טלמרקטינג תבדקו אצלכם בארגון כמה פגישות כאלה בוטלו, או לכמה פגישות הגיעו אנשי מכירות והלקוחות לא היו, או לכמה פגישות הגיעו אנשי המכירות והלקוחות בכלל לא זכרו ובמקרה הגרוע נופפו את אנשי המכירות….היום לא עושים מכירות בטלמרקטינג….היום עושים מכירות אישיות ואנושיות….רוצים לשמוע עוד התקשרו-דורון עמית יועץ מכירות