המלצות למכירה נכונה

האם המותגים הגדולים, החברות הגדולות, המפרסמים הגדולים, והחברות הממשלתיות לא יכולים להוריד מחירים?

האם לא הגיע הזמן, או האם זה לא הזמן לחשוב בצורה אחרת, להתקרב לצרכן בדרך אחרת, ליצור אמון מחודש עם הלקוח בשיטה אחרת,

האם זה שמפציצים אותנו בפרסומות מכול מקום: מהרדיו, מהטלוויזיה, מהאינטרנט, משלטי החוצות, מבתי השימוש, מהעלונים בתיבת הדואר, מהאפליקציות, בקיצור מכול עבר לא יכולים להפסק והיצרן יגיע לצרכן בגישה שונה, גישה בונה אמון!

מה היה קורה עם בנק גדול בישראל, שהציבור יודע על תרומתו לחברה, לעניי עירנו, לנוער במצוקה, ולכול ארגון הזקוק לכספים ולתמיכה, ותרומה זאת מוכרת לו גם לצרכי מס, והוא עושה מסעות יחסי ציבור ופרסום לתרומה שלו. יפסיק את הפרסום המסיבי שלו! יפסיק את התרומות המתוקשרות שלו! ופשוט ייגש ללקוח שלו ויכריז בפשטות. "לקוחותינו, אנו רוצים להחזיר את האמון שלכם בנו כ-בנק ולכן אנו מפסיקים פעילות מעוותת של "תרומה לקהילה" מתוקשרת ומקוזזת במס הנמוך שאנו משלמים למדינה ובמקום זה מפחיתים לכם את העמלות הגבוהות שאנו גובים עבור השירותים החיוניים שלנו אליכם" את המסר הזה שיעבירו בכתוביות בטלוויזיה, בעיתון, באינטרנט, ולא ישקיעו כספים על קמפיינים יקרים כאשר כול זה למען הלקוחות! זו מבחינתי תהיה "פצצה" של פרסום לבנק, "אמון של הלקוחות בבנק" "חסכון של לקוחות הבנק" ובכסף שהבנקים היו מזדכים במס במסעות התרומות שלהם, תשקיע המדינה שזאת אחריותה באותה אוכלוסייה הזקוקה לתמיכה! המסר הוא ברור! על תספרו לנו שאתם עושים טובה לאוכלוסייה חלשה, תראו לנו מה אתם עושים למען לקוחות הבנק, אנו מכירים אתכם, אנו לא צריכים לשמוע מהבוקר עד הערב את הקמפיינים שלכם, מאחר ואנו הלקוחות החדשים, הצרכנים החדשים, רוצים ליהנות מעלות מופחתת של העמלות שלכם. לא ביקשנו כי תגרעו מהרווחים שלכם, רק ביקשנו שתפנו את המשאבים של התרומות והפרסום שלכם להורדת העלויות שלנו אצלכם!

זה המסר שצריך לעבור, זאת הדרך החדשה איך לשמור על לקוחות, זוהי הצרכנות המתבקשת מתוך העם, קהל הלקוחות, שלא רואה עיין בעיין את בעל השליטה בבנק לעמלות שהוא נדרש לשלם!

זאת הייתה דוגמא לגבי בנק! זה ניתן להיעשות אצל רוב המותגים או התאגידים הגדולים בישראל, זה יקרב פי מיליון את הצרכן אל המותג, הצרכן יואב רגשית את המותג ולכן הוא יהיה לקוח שבוי של המותג!

המותגים וכול ענף הפרסום והשיווק בארץ ובעולם חייבים להפנים שהיום יש דרכים להגיע ללקוחות גם לא בהוצאות ענקיות של פרסום, תרומות, ויחסי ציבור. היום יש את הרשתות החברתיות שהם כאש בשדה קוצים, המותגים הגדולים יכולים להתקרב אל הלקוחות שלהם רק בעשיית פעולה אחת, הידוק האמון בין היצרן לצרכן, ויש מיליון דרכים לעשות זאת מבלי שזה יעלה כסף גדול ויאפשר למותג להיות ידידותי במחיר מול הלקוח!

כ-יועץ שיווק, אני מקווה שאצליח לשכנע מספר מותגים גדולים בישראל להיערך למדיניות כזאת, מדיניות שתביא רווחה ללקוח ולמותג גם יחד!

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן