המלצות לשיווק נכון עכשיו

בואו נגיד את האמת.

יש בארץ 2 עולמות של עסקים.

90% עסקים קטנים ובינוניים ו-10% של חברות ענק המכתיבות את התנהגות הצרכנים.

כ יועץ עסקי אשר מעורב בתקשורת הישראלית, עולם הפרסום, הכנסים לעסקים, המידע שיוצא מלשכות המסחר או ממשרד הכלכלה אני מוצא כי השיח הציבורי בנושא מכוון רובו ככולו לכוון החברות הגדולות. אני מנסה למצוא חומרים המדברים על העסקים הקטנים והבינוניים ואני לא מוצא אותם, לא שלא כותבים על העסקים הקטנים והבינוניים אבל השיח בה תמיד עם דוגמאות או פעולות שרק חברות ענק יכולות להתנהל איתם.

לא ברור לי אם אני מצליח להעביר את המסר ולכן אתן דוגמה קטנה כמו השיח על שיטות ודרכי הפרסום האפקטיביים ביותר והשיח כולו מדבר על צינורות פרסום שעסקים קטנים או בינוניים בכלל לא יכולים להתמודד איתם. השיח מדבר על חברות "ענק" אלה שבכוח הפרסום שלהם יכולים לחנך לקוחות וכוח פרסומי כזה לא עומד בפניהם אפילו לא 1% מתוכם.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני מחפש את הדרכים כיצד אוכל למתג ולפרסם עסקים קטנים ובינוניים אם זה עסקים העוסקים בבידור, במסחר, בשוק, או חברות מסחריות כאלה ואחרות, פרסום ושיטות פרסום אשר עסקים קטנים ובינוניים יכולים להיעזר בהם.

ברור הוא כי עסק או חברה ללא פרסום זה עסק שהולך אחורה.

בפרט היום הפרסום הוא חובה לצורך קיומו של כול עסק ועסק.

היום כאשר הצפיפות הפרסומית המתרכזת בעיתונות המקומית ועל גבי אתרי האינטרנט לא משאירה פינה אחת קטנה שתוכל ללכוד את עיני הלקוח הפוטנציאלי עסקים חייבים לשנות את תמהיל הפרסום הרגיל שלהם ולמצוא מקומות חדשים או שיטות חדשות יצירתיות של פרסום המוצר או השירות. והאמינו לי שכן, עדיין אפשר ליצור פרסום טוב לעסק על מנת שיותר לקוחות יצרכו את מרכולתו של העסק הן עסקים קמעונאיים והן עסקים בתחום השירותים.

ועל מנת שלא לצאת ממאמר זה רק בציון הבעיה אני רוצה להעלות המלצה לפרסום אפקטיבי בטח בעסקים קטנים ומכאן אני עובר לתחום "מועדון הלקוחות"

אנו יודעים כי "לקוח מביא לקוח" הוא הפרסום הטוב ביותר.

על מנת ליצור את המהלך הזה יש להשקיע "מעט" כסף במחשוב העסק או החברה. ולהתחיל ליצור מועדון לקוחות בדרך מקצועית. ואני חוזר "בדרך מקצועית" מועדון הלקוחות יוצר שיח אישי עם הלקוח ויש בזה יתרון רב ואפקטיבי ביותר.

הכותב הוא מומחה בתחום שיווק ומכירות בעסקים וחברות

 

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן