הצלחה בפתיחת עסקים סטארטאפ

יש דרך להקים עסק, יש דרך לטפח סטרטאפ, יש דרך אפילו טובה כיצד לקחת את העסק שאתה רוצה לפתוח או החלטתה לפתוח ולהרים אותו מעלה.

זה הכול תלוי בכם!

לא, אני לא אומר כי תצליחו בעסק או במיזם חדש אשר לא תורם או מחדש ללקוח הפוטנציאלי ולא משנה עם זה לקוח פרטי, או לקוח מוסדי, או מוצרים המיועדים למכירות בחצרי לקוחות, אני כן אומר שאם יש לכם מיזם שכזה או עסק שכזה רק אתם בגישה נכונה תצליחו לקחת אותו קדימה ולגרום לאנשים לרכוש אותו ולמשקיעים להשקיע בו! 

יש לזכור כי אנשים חושבים היום על "המקרב" "המקרב מבחינתי" זו דמות מוכרת "בעולם הסלב" אשר ברגע שאתה רואה או שומע דמות זאת מחוברת למוצר או לשירות כזה או אחר, או פיתוח של שירות או מוצר כזה או אחר  הלקוח "מתחבר" ואז לא רק שהלקוח מתחבר גם משקיעים מסוגים שונים קל להם יותר לחבר ולהתחבר.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אפשר כאן לספר על חברה בתחום הייטק אשר פיתחה מוצר (דומה למוצר אחר קיים בשוק, הצליחה לקשור סלב מהעולם הגדול וגם מישראל, הצליחה לעניין משקיעים אשר התעניינו בהשקעה בזכות הפיגורות שהיזם הצעיר הצליח להכניס פנימה, והיום החברה הזאת יכולה בשקט ובלי לחצים לפתח את הסטרטאפ שלה לרמה כזאת ש ה'הכי גדולים יוכלו לרכוש אותה בהרבה מאד כסף.

כ יועץ שיווק מה שאני טוען שבדמיון מופרז, בהעזה, בחשיבה שיווקית שהיא לא שגרתית, בראייה קדימה, וביכולת שיווקית שאין לה אח ורע, ניתן גם ניתן להגיע גבוהה מאד עם המיזם או עם המוצר, הפיתוח, הסטרטאפ, שהחלטתם להקים ולשווק.

מדריך לפתיחת עסק 

הסנדלר, חייב להיות משווק, האינסטלטור חייב להיות משווק, העסק הקמעונאי חייב לשווק, המוסד הציבורי חייב לשווק, בקיצור כולנו חייבים להיות אנשי שיווק ומכירות מוצלחים מעבר ומעבר ליכולות שלנו. לא בכדי המאמצים היום של מרבית העסקים נעשים בתחום השיווק שלהם, וכאשר אני אומר שיווק זה לא רשימת CRM היושבת במחשב וממנה מתקשרים ללקוחות, אני טוען ששיווק ומכירות נעשות בחצרי הלקוחות, על מפתנם של משקיעים כאלה ואחרים, על היכולת לגייס סלב ולהכניס אותם כחלק אינטגרלי ממהלך השיווק של סטרטאפים, מיזמים חדשים ועסקים חדשים ואפילו קיימים.

העולם היום גדוש באנשי מכירות, גדוש בשיחות טלפון המתפרצות אלינו לסלולרי עם הצעות כאלה ואחרות, אפילו מהודו מתקשרים אלינו להציע לנו מוצרים או מכשירים פיננסיים להשקעה! זה נמאס! זה מאוס! זה לא מעניין! לדוגמא! אם אתם מפרסמים בגוגל ופתאום מתקשר אליכם נציג החברה מסקוטלנד ואומר לכם כי נבחרתם לקבל אימון של 30 שניות איך מתפעלים את אתר ה-ADWORDS שלכם! זה מעניין! אבל אם מתקשרת שני מחברת הביטוח להציע לכם פוליסת ביטוח! זה לא מעניין.

ולכן הכלים החדשים הם אלה שצריכים להיות שגורים אצל עסקים מיזמים וסטרטאפים כאלה ואחרים

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    קואצ'ינג לגברים - מאמר שלך דורון עמית
    מגזין עסקי

    קואצ'ינג לגברים – העצמה אישית, זוגית ועסקית

    תוכן עניינים   בעולם הדינמי של היום, גברים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגרים אישיים, זוגיים ועסקיים המצריכים גישה חדשה ויעילה להתמודדות. קואצ'ינג לגברים

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן