יצירתיות בעסקים

יצירתיות בעסקים

החלטתי לכתוב לכם בנושא היצירתיות.

למה יצירתיות בעסקים? מאחר והתחרות  היא "מטורפת" יש עסקים שלא נעזרים ביועצים עסקיים או במשרדי פרסום "טובים" עם פעילות של הרבה שנים, ואז בכדי להישאר "באוויר" הם מורידים מחירים במבצעים "מטורפים" ללא חשבון אם הם מרוויחים או "מתגלגלים" רק בכדי להחזיק את העסק או החברה, לשלם את השיקים שנתנו, או לכסות את תזרים המזומנים (מי שמנהל זאת) ואז בסופו של יום הם נסגרים וסוגרים ומשאירים חובות והם יודעים את המשך הסיפור.

עסקים חייבים להרויח

עסק חייב להרויח

עסק חייב להרוויח חשבונאית ראשית לכול ובנושא התזרים העסק חייב לשמור על תזרים חיובי כתוצאה מפעילות שוטפת, הווה אומר שהכספים שנכנסים ממכירות הם אלה שצריכים להחזיק את התזרים, כאשר הגישור הפיננסי בין המכירה לקבלת הכסף מתוכננת ונעזרת בהון העצמי של העסק, הווה אומר שהמסגרת שיש לנו בבנק אמורה להיות "קופה" שמחזיקה אותנו עד שאנו מקבלים את התקבול מכרטיסי אשראי או משיקים. יש עסקים "לחוצים" שאת כרטיסי האשראי והשיקים הדחויים מממנים במיידי מבלי או אם שימת לב ברמה החשבונאית שהם משלמים ריביות "נשך" לכל אלה שמנקים להם את כרטיסי האשראי והשיקים. לצערי הניקיון הזה הפך למכת מדינה והוא לא צריך להיות. (רוב העסקים לחוצים בכסף מאחר והם לא עושים חשבון נכון ומסתכלים רק על ההכנסה הכספית ולא על הרווח החשבונאי)

המלצתי בנושא זה למצוא הלוואה זולה בבנקים או במימון חיצוני, להשכיב זאת בחשבון העו"ש (עובר ושב) ולהשתמש בזה כגשר עד שיפרעו התקבולים.

האמינו לי שזה ניתן, האמינו לי שברגע שמתנהלים נכון מבחינה חשבונאית "ועל התנהלות חשבונאית נכונה  אתם יכולים ללמוד מאתר זה המאגד 1500 מאמרים תומכי עסקים"

עסקים חייבים להיות דינמיים וייצרתים בכדי להתקיים

כולנו מכירים את המילקי שאנו כל כך אוהבים, המילקי קיים כבר הרבה מאד זמן, אנשים מכירים אותו, אנשים קונים אותו אבל ראו את משרד הפרסום המפרסם את מילקי. כל כמה שנים המילקי חוזר אלינו בגדול בדמות אחרת. זה הרי אותו מילקי (אולי שינויים קטנים ומשודרגים) אבל זה אותו מילקי שהפעם הוא חוזר אלינו בתחפושת כזאת ובמסר חדש.

ראו את החברות הסלולריות זה אותו טלפון רק בתחפושת אחרת, ראו את חברות הטלוויזיה כל פעם משהו אחר בשביל להשאיר ולהביא לקוחות כמו כן חברות הביטוח ומי לא. אפילו חברת "דן" אוטובוסים משדרגת ומוציאה לפרסום שירות אוטובוס/מיניבוס. לא. אנחנו העסקים הקטנים והבינוניים לא יכולים להרשות לעצמנו "קמפיינים ענקיים" אנחנו העסקים הקטנים והבינוניים לא יכולים להרים "קמפיינים" עתירי ממון, ולהביא קהל רב לרכוש את מוצרינו או שירותינו. הם פועלים לפי המשפט "זאת אותה הגברת בשינוי האדרת"

דינמיות ויצירתיות מגדילה רווחים

אז מה אנחנו צריכים לעשות?

"יצירתיות" זאת מילת המפתח שאנו העסקים הקטנים והןבינוניים ואלה שאין להם תקציבי ענק צריכים לעשות:

  1. לקחת פסק זמן ליום יומיים להיכנס לאתרים וללמוד מהם מה הם עושים, לחשוב וליישם זאת בעסק שלכם. והאמינו לי יש המון מה ללמוד ואם מישהו גם מבין אנגלית הוא יכול לטייל באתרים סינרגטיים לעיסוקו ולראות מה הם עושים.
  2. לקחת מוצר אחד או מי שנותן שירותים לקחת שירות אחד. ולהלביש אותו אחרת. למצוא נקודה שונה במוצר ולהרים אותו מעלה. מייד אני אכתוב על נושא הפרסום ואז תבינו איך ניתן לפרסם את המוצר הזה בחנות/במשרד שלכם ומחוצה לכם.
  3. סינרגיה, לעשות שיתופי פעולה עם מוצרים סינרגטיים הנמכרים ע"י חנות או מחסן יבואן אחר על מנת שתוכלו להביא מוצר חזק "במחיר פצצה" (זה לא אומר שתמכרו בהפסד אבל איחוד 2 מוצרים משאיר את הרווח הרצוי גולמי + תפעולי (צריך רק דמיון ואז אתם מוצאים את שיתוף הפעולה, על תתביישו, אנחנו היום בעולם השפע) גם הדור הזה הוא דור יותר פתוח יותר שומע יותר מבין.
  4. הרחיבו את רצפת המכירה "ראיתם לאן הלכה "שופרסל" מצרכנייה הפכה להיות גם מכירה של מוצרי חשמל, משרדף סלולרי, תיירות ומה לא! שאפו, הם ראו את הנולד. ואז שאתם מוסיפים עוד מוצרים נוספים אתם יכולים לעשות "בנדל" איחוד מוצרים כאשר הרווח כולו מתלבש על מוצר אחד ובשני אתם מוכרים במחיר גולמי, ואתם מרוויחים.

כמובן שיש עוד שיתופי פעולה בעסקים החדשים שקמו כפטריות לאחר הגשם

הכל טוב ויפה אבל איך מגיעים לעוד לקוחות פוטנציאלים?

הדבר הנהדר שקיבלנו בנושא הפרסום זה "הרשתות החברתיות" זהו כלי פרסום "אדיר" אשר ניתן לכוון את הפרסום בדיוק לקהל הפוטנציאלי אליו תחום העסק או השירות שלך שייך.

ניתן לפרסם בכסף, וניתן לפרסם בחינם, בחינם אתם יודעים מה מקבלים! בכסף כאשר משלמים אז מקבלים החזר להשקעה בפרסום.

לפרסום ברשתות החברתיות אנו מונים את "גוגל" "פייסבוק" "אינסטגרם" "טיק טוק" "לינקדין" כאשר פרסום בפייסבוק לדעתי האישית גם כפרסומאי "פייסבוק" מולכת לעסקים הקטנים והבינוניים ו"גוגל מולכת בתחום "הדפי זהב החדש של העולם"

ואתם יכולים להיות שם: אם אתם חנות מכולת ועכשיו השקתם שירות משלוחים אתם יכולים לפרסם בפייסבוק באזור החנות שלכם ואם אתם באמת כאלה אז גם המקומון הקטן והתלי דלת יעזרו לכם להביא יותר לקוחות ולהתחרות מול הקמעונאים הגדולים לדוגמא.

ואם אתם עסק של שירותים או חנויות "קונספט" או עסקים שמוצריהם או שירותם נמכר לכלל אזי "גוגל" הוא המקום שלכם ובמודעות PPC ולא בקידום אורגני להמלצתי. כי אתם עסק של כאן והיום ואתם צריכים במקום הלוואות מכירות PPC יעשה לכם את העבודה. וכמובן פרסום ממוקד ב"פייסבוק"

המצאת המילניום לעסקים קטנים גדולים גם יחד

מקווה שהיתי לעזר

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן