כאשר אני בא אל תלמידי ומכשיר אותם להיות אנשי מכירות טובים אני בראש ובראשונה בודק עם יש להם את הקישורים להיות איש מכירות טוב…מפלטי המקצועות הפופולרים בישראל זה בראש ובראשונה מכירות, אחר כך שירות לקוחות, אחר כך אחמשים,אחר כך מלצרים….אלה הם מפלטי התפקידים שאותם ממלאים צעירים רבים…נכון הוא שבעשור האחרון יצאו בוגרים מבתי הספר להכשרת אנשי מכירות ונותני שירותים של חברות הטלויזיה והסלולרי אך מלהיות איש מכירות באינסטנט לימוד ועד להיות איש מכירות מוכשר המרחק הוא גדול-וכמובן מבלי לפגוע באף אחד כול אדם יכולתיו ועישוריו עימו…..בהדרכה שלי לאנשי מכירות, לקידום מכירות, לתמיכת מכירות, ולהגדלת מכירות אני מקנה לתלמידי כלים אופרטיביים הנמצאים אצל כול אחד ואחד ורק היכולת להוציא זאת מהם תביא כול אחד מהם להיות איש מכירות טוב ומקצועי עם תוצאות מגניבות לארגון לו הם שייכים או לעצמם בעיסקם…כפי שכבר הסברתי מכירות הם אחד לאחד…אין בהם התירבות של אדם אחר או גורם אחר או גורם השפעה כזה ואחר כדוגמת המילה השנואה עלי יותר מכול "יעדי מכירה"….יעדי מכירה זה בית סוהר למחשבתו ודימיונו של איש המכירות ולכן מילה זו או שיטה זו עברה חלפה לה מהעולם….כאשר איש מכירות יושב עם לקוח חשוב מאד שהלקוח יידע כי איש המכירות הינו פיגורה בארגון, אם הוא ידע שאיש המכירות הוא שפניון בתוך המערכת וכול תפקידו מוגדר כאיש מכירות אך בפועל הוא שליח או פקיד מכירות הלקוח לא יהיה בטוח בניהול המשא ומתן אם איש המכירות…באותה מידה אני רוצה לציין שאיש המכירות אסור שיהיה בעל הארגון או בעל החברה או העסק כי אז מרוב הרצון שלו למכור הוא יתפשר בכול במחיר בשירות ובסך הכול לא תיוותר לו הרבה מהמכירה ובכדי להצדיק את המכירה הוא יגיד…זה כדאי כי הלקוח הזה ישמש כקטליזטור לסך כול המכירות…וזו טעות…רוצים לשמוע עוד על כיצד לנהל מכירה נכונה עם לקוחות..התקשרו
אסטרטגיות מכירה מנצחות: המדריך של דורון עמית
שלום לכם, שמי דורון עמית. כיועץ עסקי, אני פוגש שוב ושוב את הלב הפועם של כל עסק מצליח – מערך המכירות שלו. ללא מכירות אפקטיביות,