לצאת מהקופסא "אמת או חובה"

הסלנג החדש, הדיבור החדש, כולם אומרים "לצאת מהקופסא"

מה זה לצאת מהקופסא, האם זה טרתי משמע להיכנס לקופסא ולצאת ממנה?

או זאת בקשה לחשיבה שונה, חשיבה לא מרובעת, חשיבה לא קונבנציונאלית?

 כ יועץ עסקי עם התמחות בתחום השיווק אני חושב כי כבר המונח "לצאת מהקופסא" ישן הוא. עד היום אנו עדים לפעולות אשר עשו משווקים או מותגים שונים שהם חציית גבול מבחינה שיווקית של פעם, לדוגמא: פעם המילה "הומו" הייתה הקללה הגדולה ביותר שיכלה להיות ובטח בעולם השיווק והמכירות. ראו היום, ראו את המותגים המחבקים את המגזר, פתיחות של העולם כולו, והצלחה שיווקית מסחררת לתיירות הישראלית והתל אביבית המשווקת את הארץ ותל אביב כמקום אידיאלי לנופש ותיירות מגזר זה! היכן זה היה פעם? זה לא היה.

 לא רק המגזר הזה הוא יציאה מהקופסא, בכלל המושג יציאה מהקופסא הביא בעקבותיו שינויים של משווקים, אסטרטגיות, חשיבה ועשייה שיווקית בכלל.

 ההתקדמות הטכנולוגית היא זאת שסגרה את הקופסא ופתחה עולם מלא וגדול של יכולות שיווק וקירוב של המותג לכף ידו של הלקוח הפוטנציאלי, כפי שניתן לראות כבר היום ולנסות ולחזות את התקופה הקרובה אלינו נמצא כי  עד שנת 2020 יהיו 2.5 מיליארד טלפונים חכמים בעולם ( האמת מספר לא כול כך גדול בהשוואה לאוכלוסיית העולם רק בסין יש למעלה ממיליארד סינים) אבל סביר להניח כי המספר הזה מדבר גם על חלק יחסי משפיע של אלה הצורכים שירותים מותגים ומעורבים בתרבות הצריכה העולמית. טכנולוגיה זאת הטמונה באותם טלפונים חכמים היא זאת שתביא אל עולם השיווק את הקרוב של המותג, את הקשר עם המותג ויותר מזה השימוש שיוכל להיעשות באמצעות הטלפונים החכמים כמו הפעלת הרכב, הפעלת האביזרים הביתיים, וכול מה שנלווה לזה.

 כמי שנותן ייעוץ עסקי גם נושא השקיפות של המותגים או המשווקים ללקוחות שלהם דרך אמצעי המדיה הטכנולוגית המצויה בכף ידם, בקרוב מול עיניהם ואולי בזמן יותר רחוק השתלים באוזניים ובעיניים יחברו את הלקוח עמוק אל נבכי המותג ומוצריו.

האנושות כולה בסכנה

 הטכנולוגיה לא תפסח על הרגלי הצריכה של הלקוח וכאשר הוא ירכוש ברשת ישראלית מוצר לבוש לקיץ המותג יזכיר לו שהנה מתחילה עונת החורף והוא צריך את הפריט הזה או הפריט הזה סינרגטית למה שמכר לו המותג קודם לכן, אותו דבר בתחום המזון, אם הלקוח ירכוש דגני בוקר אך לא ירכוש את החלב באותו מרכול, ישלח לו המותג מבצעים לחלב וזאת רק על מנת שהלקוח ירכוש את כול אשר נחוץ לו באותו ביית אחד.   

 אני לא אומר שזה יקרה כבר מחר אני אומר שזה כבר קורא היום.

הטכנולוגיה היא השינוי המהותי של תקופת האבן "יציאה מהקופסא"  

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן