הדרכת מכירות, אימון מכירות..דורון עמית…כמה כללים עקריים להיות איש המכירות איש מכירות טוב שיוכל להביא מכירות טובות לארגון שלו…וכשאני מתכוון מכירות טובות זה לא מכירות שהתוצאה שלהם הורדה של מחיר והקטנת הרווח לארגון. אני מדבר על מכירות שהשאירו רווח נאה לארגון ולאיש המכירות על מנת שהמכירה הבאה תתקיים ותהיה יותר מוצלחת מקודמתה:1. נהגו בלקוח בכבוד והערכה מתחילת שיחת הטלפון או הפגישה הראשונה..2.התיחסו ללקוחות כאילו אתם מתיחסים לחבר טוב אך אם רספקט (רק אל תגידו ללקוח "אחי") 3.הקשיבו קשב רב ללקוחות…להקשיב אם האוזניים ועם הגוף יחד…הטו את הגוף לכוון הלקוח והיו דרוכים כולכם להקשיב לו ולהשתמש עם שפת הגוף בהקשבה…..4.תנו ללקוחות את מבוקשם, מספרים, הוכחות, האמת של העסק שלכם….זכרו מה התמחיר של המוצר (איש מכירות שאין באמתחתו תמחיר של המוצר לא יכול למכור…תמחור המוצר זה לא סוד של הארגון)…5.תנו ללקו שלכם ערך למוצר…אל תמכרו לו מחיר…תמכרו לו ערך…אמרו לו המכונה הזאת לא רק שהיא מייצרת גלידה היא גם יכולה להביא לך הרבה פרסום בקרב גני ילדים או מסיבות יום הולדת או קיטנות למכור זאת שם……6. ראו מהו הצורך האמיתי של הלקוח שלכם…אל תנסו לדחוף ללקוח מוצר נלווה שהארגון ביקש מכם למכור על הדרך…לא ולא כי אז תאבדו את כול המכירה…..7.ארזו את המוצר שלכם באריזה שהלקוח רואה אותה בדימיונו 8. זהו מקצת מהטיפים שאני רוצה לתת לכם במאמר זה על מנת שתפנימו ותצליחו במכירות שלכם…רוצים ללמוד יותר התקשרו…