כן זה לא חדש, אבל זה אדיר. הדובדבן המחבר בין השיווק לשירות הלקוחות!
בואו נחשוב על משפחה רעבה, שהחליטה להזמין פיצה, מיצי הקיבה ברגע שהחליטו על פיצה כבר עולים מעלה וגורמים גירויים לחיך, עולים לאתר האינטרנט של המותג, בוחרים כול המשפחה את הפיצה הרצויה, גורמים לחיך עוד יותר להיות מגורה, מזמינים את הפיצה הרצויה ומחכים לבואו של המשיח כי בינתיים בדרך הם חוטפים משהו לפה בכדי להשביע את לייחם הרעב והמגורה. ואז מתקבלת הודעה בדואר האלקטרוני כי ההזמנה נקלטה ולא עוברים חמש דקות והודעת SMS מכריזה "יצאנו אליך עם הפיצה.. תהינו"…
זאת התכלית השיווקית המדוברת היום יותר מכול, זהו מערך שיווק, ושירות לקוחות המתנגנים להם ביחד בכדי ליצור חווית קניה מושלמת" סיפוק צורך בשיטת הסרט הנע" אתה רואה את הפיצה בקצה המסלול וחווה איך הוא מתקרב לפה שלך" ,זהו המענה המידי לצורך של האדם לקבל את המוצר שרכש כאן ועכשיו, זאת היא הדרך הנכונה ליצור אצל הלקוח נאמנות עיוורת למותג. וזאת מכיוון שהמותג נענה לכול צרכיו. הזמנה דרך האינטרנט, פריסת האפשרויות ויזואלית באינטרנט, הזמנה באינטרנט ותשלום דרך האינטרנט…והכי קריטי מרגע ההזמנה באינטרנט ועד ההגעה לפיו של הלקוח לוקח 10 דקות…אז מה צריך יותר בשביל לזכור את המותג?
האמת, שרבים המותגים בחו"ל שכך פועלים, ואנחנו כאן בישראל עדיין "מפגרים" אחרי חוויות הקניה דרך האינטרנט. אני מאמין שהשימוש הנכון כפי שעושות החברות האמריקאיות באינטרנט אכן יחלחלו כאן בישראל ויצרו חווית קניה בדיוק כמו שלקוח רכש בסלון במרכז הקניות או אכל במסעדה בקניון. האינטרנט הוא כלי אדיר לקשור את הלקוח למותג והשימוש בו רק ילך ויגבר.
רוצים לשמוע עוד על אינטגרציה בין מכירה ושירות לקוחות-התקשרו
054-8087706