מה עדיף קורס בוידאו או בכתב

מה יותר קל לנו!

להאזין להרצאה באינטרנט או לקרוא כתבה באתרי האינטרנט.

לא משנה באיזה תחום אנו נמצאים, רשת האינטרנט מספקת לנו מיידע אדיר עבור כול שאלה או קושיה שאנו רוצים ללמוד ממנה. והשאלה הנשאלת היא האם צפייה בסרטון עדיפה על קריאת מאמר או פוסט כזה או אחר.

 אם נלך על פי סטטיסטיקה שהתפרסמה לפני שלושה חודשים בארצות הברית עולה כי 63% מעדיפים לקרוא כתבות או פוסטים המעניינים אותם, ואילו רק 37% משתמשים בסרטונים או מופעי וידאו המלמדים ומדריכים.

 כמי שנותן ייעוץ עסקי ומעורה בתחום השיווק האינטרנטי, הסטטיסטיקות ביחס לשימוש האינטרנטי וכאחד אשר מכיר את המדיניות של בוני האתרים הממליצים בחום רב שלא לערב מוזיקה או מלל מדובר באתר האינטרנט, גם כאן הסטטיסטיקה הראתה שלמעלה מ-80% מכבים מיד את השמע, או מזיזים את היד מהעכבר הנוגע בהפעלת השמע. יותר גרוע מזה הם התוצאות העולות המדברות כי ברגע שגולש נחשף לאתר עם שמע מידי הוא אוטומטי עובר לאתר שאחריו.

 מדוע זה קורא.

הרי צליל ושמע הוא אחד מהחושים הפעילים אצלנו.

מסתבר שיש לזה הרבה השלכות או התנהגויות טבעיות של בני האנוש.

 כאשר אנחנו מכינים את עצמנו לקראת שמע כמו "הדלקת הרדיו במכונית" "הכנסת הדיסק לקורא הדיסקים שברכב" "הלבשת אוזניות ה-I-PHONE בכדי לשמוע מוזיקה, או אפילו פתיחה והדלקה של טלוויזיה, האוזניים שלנו מכוונות לקבל את השמע. אבל כאשר אנו עולים על אתר למען קבלת אינפורמציה, רצון להיחשף למוצר, מטרה לקרוא או ללמוד על נושא מסוים, אנו לא מתכוננים לקראת פרץ של שמע הן באופן אישי, הן בדרך זו שאנו נמצאים במקום עם עוד אנשים ולא רוצים כי ישמעו את מה שאנו מתעניינים, או שאנו נמצאים בבית בסביבה שקטה ופתאום מתפרץ לו השמע ללא כול התראה מוקדמת מצב אשר אפילו יוצר בהלה לא קטנה אצל הגולש.

בני אנוש אנחנו

 אם ניקח את הנתונים היבשים כי אנשים מעדיפים לקרוא מידע ולא להאזין למידע באינטרנט נבין גם את ההיגיון שעומד מאחורי זה שאדם הרוצה לרכוש מידע או ללמוד דבר מה ירצה לעשות זאת ביחידות עם מסך המחשב (לא אני לא מתכוון לאלה שמוכנים לקבל את השמע כמו אתרי המוזיקה, אתרי הסרטים וכ"ד) הכוונה שלי שהאפקטיביות לקרוא את המאמר ואפילו לעשות לו קופי פייסט כציטוט לצרכים אישיים של הגולש הרבה יותר נוחה ומקובלת.

 למילה הכתובה כוח רב, וקריאה של מאמר מחייבת הבנה, העברה של מאמר דרך סרטון או קטע וידאו לא זכה עד היום להערכה ולשימוש רב ההפך.    

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן