דורון עמית יועץ מכירות, הגברת מכירות,שיטות מכירה בארץ ובעולם….בעולם השפע, הריבוי, ההכול מכול, התחרות, מיקור החוץ ובכלל בעולם בו אנו חיים היום אנשי המכירות טוב שיגיעו עם השכלה או ניסיון של מדען מוח או פסיכולוג טוב…וזאת כי מאחר והשפע כול כך רב והלקוח מלא וגדוש בהצעות מפה עד הודעה חדשה זאת ועוד שללקוח יש כול כך הרבה אופציות של רכישה הדרך היחידה להגיע ללבו של הלקוח ולגרום לו לרכוש מאיתנו זה ללמוד את מהלכי החשיבה של הלקוח, כיצד פועל מוחו, וכיצד הלקוח מקבל את החלטותיו….אתן כאן ללקוחותי ולקוראי המאמר דוגמא קטנה מה יכול להשפיע על לקוח לבוא ולהמשיך לבצע את קניותיו במקום אחד….לאדם יש מספר חושים..חוש הריח, חוש המישוש, חוש השמיעה, חוש הטעם, חוש הראייה….בית מסחר למאפה דואג לשאוב את הריח של התנורים הפולטים את ריח האפיה ולתעל אותו בין כותלי חנות המכירה ואף עד מחוץ לחנות למשיכה של לקוחות…זוהי תופעה שהולכת וגוברת בבתי מסחר שונים אשר צובעים את עיסקם בריחות קבועים הגורמים ללקוח לזהות את הריח עם בית העסק ולהגיע דווקא אליו….נתקלתי בלקוח כזה בחברה העוסקת בתחום מסוים שהלקוח נכנס ואמר…גם אם באמצע הלילה אני אתעורר עם הריח הזה אני יידע שהוא שייך לבית העסק הזה………..! וזאת היא רק דרך אחת כיצד ניתן לשמר לקוחות…ללמדכם כי שיטות המכירה של היום כול כך שונות משיטות המכירה שהכרתם עד היום וזו כתוצאה ברוכה של מחקרים מדעיים שגילו לנו את דרך מחשבתו של האדם בקבלת ההחלטות שלו….רוצים לשמוע על עוד דרכים…התקשרו