מותגים מדברים,

בואו ביחד ננסה לחשוב מה אומרים לנו מותגים, איך אנו כבעלי עסקים יכולים ללמוד מהם, או להבין את הכוונה שלהם!

כ יועץ עסקי אני מנסה לנתח כול מותג ומותג על מנת למצוא את משולש הקשר שלו מוצר, תדמית, קהל שבוי, בדרך כלל כך עובד השיווק המודרני כאשר עסקים מתפצלים, הופכים לתת מענה לקטגוריה מסוימת תוך זיהוי הצורך של הלקוח הפוטנציאלי.

ניקח לדוגמה!

1.         מלבורו – סיגריה לסמל הגבריות של ארצות הברית חיבור בין תמונה של קאובוי קשוח לסיגריה המעושנת ע"י קהל גברי,

2.         בירה קורונה ב דרום אמריקה מוגשת עם חתיכת פרי מוכנסת לבקבוק (פרי הדומה ללימון) להדגשת הטעם המיוחד באותו ארץ.

3.         נייק, נעלי ריצה קלים, אופנתיים, בצבעים שונים, מקנים את התחושה של ספורטיביות, להיות ספורטיבי, ולזנק בדיוק כמו שהסמל של המותג מופיע.

4.         פוקס בגדים אופנה לכול אחד, קאזואל, ידוע במחירים נוחים, ממותג במבצעים, ייצירת מותג קליל, חסכוני, צבעוני, ישראלי,

5.         קסטרו, אופנה לצעירים, אופנה מתחדשת, מוצרים התואמים את הצעירים בישראל גילי 24+, מחירים טובים, אופנה זורמת בלשון העברית החדשה.

6.         במבה, החטיף הנמכר ביותר בישראל, למרות שאוסם מייצרת המון מוצרים, בחרו להוביל את הקמפיינים שלהם עם ראש דגל המותג במבמה, חטיף זול, נוח, נמס בפה, מתאים לכול אירוע, מדובר בכול פה.

7.         סופר פארם, ממותג כפתרון לכול עניני הקוסמטיקה, ההיגיינה האישית, בית המרקחת המודרני, חלום של כול בעל מותג בישראל.

האמת, גם לכם יכול להיות מותג מנצח.

גם אתם לא תאמינו עד כמה בסביבה הקרובה שלכם שוכב לו איזה מוצר או שירות שיכול להפוך למותג צרכני נדרש ע"י קונים פוטנציאלים.

ראו מה שקרה בחנויות הנוחות בתחנות הדלק, זה הרי לא יאומן, אנשים מחפשים מה לקנות, כמה שיותר מוצרים יכנסו לשם אנשים תמיד יקנו, כי אנשים תמיד רוצים להעשיר את הצורך שלהם ושהם בנסיעה מדרום לצפון או ההפך הם חייבים למצוא בתחנת הדלק בחנות האיכות את כול מה שלא היה להם ראש פנוי לרכוש סמוך לביתם. לפעמים זה מדהים אותי לראות עד כמה אנשים מחפשים מה לקנות, לדעתי בקרוב בחנויות הנוחות יפתחו מחלקות של אלקטרוניקה בידורית וכ"ד.

מה שאומר לנו  כאנשי עסקים או כאלה שרוצים לפתוח עסקים שלכול רעיון יש פתרון שיווקי, החוכמה לדעת להוציא אותו אל הפועל.

חשיבה נכונה, דמיון מפותח, יכולת לחבר בין הדברים הם אלה שיובילו את המיזם החדש או הישן שלכם אל עבר ההצלחה שלו. 

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן