למען קוראי המאמרים שלי בואו נבחן שוב את שוק הקימונעות בישראל…מה יש בשוק הזה שגורם לחברות להלחם עד תום על קהל הצרכנים ואפילו במחירים הפסדיים….לא מזמן ולצערי הזכרון שלנו קצר נפלה רשת קלאב מרקט והותירה אחריה כול כך הרבה חללים…כמובן לא את הבעלים…אלה את הספקים, העובדים וכול בעלי החוב שלה….את זה כנראה שכחנו…ומה קורה עכשיו…רמי לוי נלחם באושר עד-אושר עד נלחמת בשופרסל, רמי לוי עושה תרגיל מבריק ביחסי ציבור ומודיע כי הוא רוכש את מגה…שופרסל רוצה להראות לאושר עד של מי יותר גדול ואז מקימה עוד רשת דיסקאונט בשם יש בחסד…ההוזלות מתחילות בבית שמש…כול המדינה נוסעת לבית שמש…נגמרת בבית שמש וממשיכה בבאר שבע ואז כול המדינה נוסעת לבאר שבע….ואני כיועץ עסקי שואל אותכם…מה קורה כאן…האם מה שחשוב בלעשות עסקים זה לעשות כסף…או זה להראות למי יש יותר גדול…(ותסלחו לי על הבוטות) אבל כך זה נראה…למה אנו צריכים עוד קריסה של רשתות..עוד פגיעה בספקים, עוד פגיעה בעובדים….שהרי הבעלים לא נפגעים…נוחי דנקנר מבעלי שופרסל לא יפגע עם אחת מהרשתות שלו תיפול…מי שיפגע הזכרתי כבר…אז מה קורה כאן…..מה הם רוצים להראות לנו….האמת לא מבין את השוק הזה….דורון עמית יועץ עסקי בירושלים