רובנו מאמינים כי בבחירת יועץ עסקי הפרמטר החשוב הוא "המחיר"
בדיוק עמו בחירת קילו עגבניות או פלפלם באחד מאתרי הרשתות בישראל.
בתוכנו אנו יודעים כי המוצר (הזול ביותר הוא היקר ביותר) אבל חוויית הקניה של המוצר הזול גורמת לנו לא רק הרגשה שקנינו בזול ודפקנו את המערכת אלא גם את האפשרות לקבל מחמאות מהשי "איך הצלחנו לקנות מוצר במחיר זול כול כך)
התופעה הזאת ניכרת ב חמש שנים האחרונות עת נקנסה רשת איקאה לחיינו ואכן מצאנו שם "לא טריקים" "לא שטיקים" אלא מוצרים טובים, איכותיים, וממש במחיר זול. (מה לא הצלחנו להטמיע במוחנו כי איקאה יש רק אחד)
אנשים יודעים בתוכם כי התחרות המסחרית בכול ענפי המסחר מחייבים צבירת מומחיות כדי לשרוד מעל סף הרווחיות, עסקים אשר התמחותם בתחום מקצועם אך אינם מומחים בתחום העיסוק הכלכלי, האסטרטגי והניהולי מתקשים לעבור את סך רווחיות ויישארו בינוניים. (לא לכאן ולא לכאן) ולכן כול כישלון הוא חסך במרכיבי ההצלחה
יוצא לי לשבת עם בעלי עסקים וחברות אשר זיהו את הצורך להיות מלווים ע"י יועץ עסקי המועסק ע"י מוסד ממשלתי מתי" או "הסוכנות לעסקים קטנים" ארגונים המציעים את שירותם ב"זול" או ללא מחיר כאשר בסופו של יום לא קיבלו דבר או שליש הדבר מאחר ולא ידעו "מה הם באמת הפסידו כאשר לא פנו לייעוץ מומחה " ומכאן נפלה אכזבתם ואולי אפילו כישלון העסק שלהם.
"החובבן מנחש שהוא עושה נכון, המצליחן יודע שהוא עושה נכון, המומחה יודע בדיוק מה הוא עושה" ומבלי להיוועץ במומחה אי אפשר לדעת מה אנו לא יודעים
הכנסת מומחה לתחום הייעוץ והליווי העסקי הוא זה שיכול לקחת את העסק והחברה קדימה להצלחה, יועץ עסקי שזה אתה סיים את האקדמיה בכלכלה ומנהל עסקים, או זה שסיים קורס אצל כוכב ראליטי, או מהנדס בפנסיה ורואה חשבון שמאס במספרים בעלות נמוכה זה לא רק הפסד כספי וסכנה להמשכיות העסק זה גם חוסר במיידע עסקי היכול להביא חברות ועסקים לנסיקה.
בסופו של יום מחיר זה אמצעי להשיג את היעדים הרצויים לך (את זה העשירים יודעים כאשר הם קונים את הכי טוב ושוכרים לרשותם בעלי מקצוע מומחים) הם יודעים כי בכדי ליהנות מרווחה ולא להיות "עבדים" לעסקיהם שלהם הם ייעזרו ב-מומחים מקצועיים שיראו להם דרך אחרת, קצרה יותר. ומתגמלת בהרבה יותר "בגלל זה הם עשירים" ושאר 90% מעסקים רודפים אחרי זנבם מבוקר לבוקר או יכולים לאבד את ממונם ביום אחד. ולא צריך לתת דוגמאות.