כיצד נוכל להגביר מכירה.
כיצד באמת נוכל להתקרב אל הלקוח ולבסוף למכור לו את השירות או המוצר שלנו!
הקושי היום במכירות הוא קושי אמיתי.
הקושי הזה כולל תחרות פרועה, ריבוי של עסקים באותו תחום, התמודדות מול מחיר, חוסר אמון של לקוחות כתוצאה מריבוי "סיפורים" שהם שומעים על המוצר או השירות. וכך הולכות המכירות ונהיות הרבה יותר קשות.
כ מי שעוסק בייעוץ עסקי ומשמש כ יועץ עסקי שנים רבות, כול הטכניקות שהכרנו בעבר כמו פתיחה של מכירה, סגירה של מכירה, הם בחזקת העבר, הלקוח העכשווי השבע מכול ההיצע שמופעל עליו מכול כוון הרבה יותר קשה להשגה.
עם כך מה הפתרון?
הרי לקוחות רוכשים מוצרים או שירותים, הלקוח לא הפסיק לרכוש בגלל כול מה שתיארתי כאן, רק שהתקופה הזאת ובטכנולוגיה הקיימת הלקוח הוא זה שיוזם את המכירה וסולד מזה שאיש מכירות, או טלפנית טלמרקטינג של מוצר או שירות מתקשרים אליו, יותר מזה מתרגז הלקוח מהבאנרים הקופצים לו מכול אתר או משיחות טלפון מוקלטות המציעים לו מגוון של שירותים ומוצרים, בקיצור ייזום הרכישה הפכה להיות לכלי הראשי של הלקוח ולכן מנוע החיפוש המנצח לכול הפחות כאן בישראל זה GOOGLE.
פרובוקציה או רצון למכור, תלוי את מי שואלים
הלקוח יודע ששום דבר לא בורח, אם המוצר הוא לא צורך קיומי "דברי מכולת" או "חומרי ניכוי" "פרפומריה" או "טואלטיקה" מתי שהוא ירצה הוא רק יקליד "חצי" מילת מפתח ושלל מוצרים ושירותים יתגלגלו מול עיניו, אז למה שירצה להיענות לאיש מכירות כזה או אחר, ללקוח יש את הזמן שלו ואת האינטימיות שלו עם המוצר. נכון! ברגע שהלקוח קיבל החלטה לרכישה, אז הוא ירוץ ויהיה בשל כפרי בשל לבצע קנייה. אבל עד אז כול העולם פתוח בפניו.,
ובכול זאת, הרי במאמר זה באתי לתת פתרון איך כן למכור ללקוח ולא להגיד למה הלקוח לא ירכוש בסיטואציות מסוימות.
ולכן יש דבר שהלקוח לא יכול לרכוש טרם מכירה! ולדבר הזה קוראים "ידע" "מקצוענות" ואת הידע הזה אפשר לתת בחינם! אפשר למכור את הידע הזה במינון נמוך ובחינם רק על מנת ליצור אמון אצל הלקוח, לקוח שיבין כי הוא מקבל ערך טרם החלטתו לרכוש יעריך וייתן למוכר ולמוצר או השירות שהוא מייצג פי עשרות מונים, כי כולנו צמאים ליידע. וכאשר אנו חולקים את הידע עם הלקוח המכירה בסופו של תהליך הופכת להיות הרבה יותר בטוחה מאשר הפרידה מהלקוח במילים "אני אתקשר אליך".
והנה עכשיו אני מרגיש מכיסאי את אותם הציניקנים האומרים "למה הלקוח צריך ידע הכול מופיע לו באינטרנט" נכון! אבל! האם מי שיש לו מיחושים בחלק מגופו קורא באינטרנט ונרפא, או שהוא רץ לרופא ושואל את דעתו והצעתו לטיפול ולריפוי? האם נתבע קורה את ההגנה העתידית שלו באינטרנט ועם זה הולך למשפט או שהוא למרות הידע שרכש באינטרנט פונה למומחה הלוא הוא "עורך הדין"? וודאי שלא. הלקוח או האדם חייבים את המקצוענות של כול אחד ואחד בתחומו, ואפילו איש המכירות המוכר מגהצים יכול להסביר ללקוח מניסיונו על תחום המגהצים ממה צריך להיזהר או מה יכול לקרות כאשר אם ובכלל כבר במהלך זה הוא מכר ידע ללקוח מבלי לגבות תשלום, מכירה אשר בסוף התהליך תתגבש לעסקה.
אני יכול להעלות כאן אלפי דוגמאות בכול סקטור וסקטור איך ניתן למכור ללקוח ערך בחינם אין כסך, ובכך ליצור אמון ושקיפות שתיזכר גם בשעת המכירה, גם אני עבדכם הנאמן כתבתי עד היום למעלה מ-5000 מאמרים המדריכים, המגלים, הממליצים, הנותנים טיפים, המקצרים דרך לעסקים, בעלי עסקים, יזמים חדשים, עסקים בקשיים מתוך כוונה להעניק מהידע והניסיון הענק שלי בתחום לכול דכפין. הפרנסה והשכר יגיעו אני יכול להבטיח לכם שאם תנהגו בדרך זו ותמצאו את הערך במכירת הערך בחינם תזכו בלקוחות רבים ומכירות, כול עסק צריך שימצא את מה הוא יכול למכור מבחינת ידע על מוצר או שירות בחינם, הדבר דומה לשולחן הטעימות בכניסה למסעדה ופתיחת התאבון לפני הארוחה, תאבון שמתבטא בקופה.