עצות והמלצות מעשיות לשיווק ומכירות

הדילמה העיקרית בשיווק מתמקדת ב-כיצד מביאים תוכנית שיווקית אל הפועל!

שהרי לא מספיק רק לבנות תוכנית שיווק או לקבוע אסטרטגיה שיווקית, החשוב הוא איך אנחנו כחברה, כעסק, כארגון מביאים את הבשורה שלנו החוצה, אל הלקוחות, אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו!

 כמי שנותן ייעוץ עסקי ומשלב יועץ שיווק אני יכול לספר כי הדרך המקובלת שהייתה שמורה לחברות גדולות היא בבניית קמפיין פרסום בכול אמצעי המדיה לתקופה של שבועיים, חודש, חודש וחצי, הפסקה ואולי אחר כך טיזרים קצרים! היום זה לא כך! לבזבז כסף על קמפיין מסיבי שמור למקסימום 5 חברות גדולות במדינת ישראל, שאר המפרסמים המנצלים את המדיה, טלוויזיה, רדיו, עיתון, אינטרנט הבינו כי התקציב שיש להם לפרסום נותן תוצאות במשיכת הקמפיין או הפרסום לאורך זמן ולא במכה אחת.

בבדיקה שעשיתי בעזרת מנוע החיפוש של גוגל שמאפשר לנו לחקור דברים גיליתי סקטור אחד שעלה לאוויר בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות לחודש אחד ואחר כך "שתק", היה ניתן לראות כי בתקופת הקמפיין הכניסה לאתר המפרסם הייתה עלייה חדה מעלה ובתאריך ההפסקה הגרף ירד מטה ונשאר שם למספר חודשים. מה שמוכיח ש, זבנג וגמרנו כבר לא עובד יותר!  

כמי שנותן ייעוץ עסקי ומשלב ייעוץ שיווק, עסקים וחברות צריכים למצוא את צינורות הפרסום המתאימות להם הן מבחינת תקציב והן מבחינת מיקוד ללקוחות הפוטנציאלים,

פעולות כמו איסוף מאגר הנתונים של העסק או החברה ומשלוח קבוע של מיילים או דיוור ישיר הינה דרך מצוינת לשמר לקוחות, להביא להם חדשות, למכור להם מוצרים נוספים, לשדרג מוצרים, וליהנות מקהל לקוחות שבוי, דרך זאת הינה הפרסום הכי זול ואפקטיבי לכול בעל עסק או חברה המשווקת מוצר או שירות. הדרך השנייה להגיע ללקוחות חדשים הינה לקבוע אזור לחלוקה של עלונים, ולתקוף אותם בשלישיות, הווה אומר כול שלושה שבועות לעשות בסס, באותו מקום, באותו אזור, לאותה אוכלוסייה על מנת שזאת לא תוכל לפספס אותה! פעולה זאת טובה מתוך שתי מטרות, האחת פרסומית, והשנייה יחסי ציבור! כן יחסי ציבור! כאשר לקוח או אדם שרואה המשכיות של פרסום מול עיניו מתחיל להבנות אצלו זהות למותג! והרי המטרה של כול עסק להפוך למותג, הן באזורו והן בארצי. האלמנט הבא שהוא למעשה צריך להיות בראש ובראשונה הינו פרסום במנוע החיפוש גוגל, פרסום ממוקד וחכם ביחד עם REMARKETING תוכנית הפרסום המדהימה מבית גוגל!

כול האלמנטים שהזכרתי, עלותם לא גבוהה, ובכדי לבצע אותה ועל מנת שלא תשלמו כסף יקר לשרלטנים הדורשים מימון רב בעשיית המוצרים שהזכרתי, כדאי להיעזר בייעוץ עסקי ושיווקי

שיווק באינטרנט

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן