עשה הכל להציל את העסק שלך

אפשר לא להגיע למצב שהעסק בקשיים

זה כבר זמן רב שעסקים בישראל "הרבה עסקים" נמצאים במצב של קשיים תזרימי ים. (למעשה  כל עסק נבחן על תזרים המזומנים שלו)

השתלשלות המקרים שמביאים עסקים לקריסה מתחילה עוד בתקופה הטובה שם המכירות היו בסדר כיסו את ההוצאות החשבוניות והתזרימיות  ומאותו זמן שהשוק נהיה קשה, השפע רק גדל, להרבה מאד לקוחות בקטגוריות שונות נפתחו הרבה מאד אופציות מכירה, הלקוח כבר לא נאמן כפי שהיה ואז במקום שעסקים יתאימו את עצמם למצב החדש שנוצר התחיל מסע ההלוואות ראשית בתוך המסגרות וההיצע של הבנקים, לאחר מכן הלוואות בערבות מדינה לאחר מכן הלוואות חוץ בנקאיות בואכה השוק האפור. מה שקרה שבמקום שהעסק יחזיק את עצמו ממכירות הוא הלך וצבר גיבנות על גבו בתואנה "יהיה טוב".

אבל איך יכול להיות טוב שהמכירות רק ירדו, שאף תכנית עסקית ראשונית לא החזיקה מים, שההכנסות קטנו, ההוצאות גדלו גם כתוצאה מתשלום ריביות על ההלוואות ובעלי העסקים עדיין חיו בתקוה כי "יהיה טוב" (נכון, עסק זה הרבה חלומות ורעיונות ודמיון, עסק זה גם אגו לאנשים שלא יכולים להודות כי טעו לא בגלל טעותם בגלל שלא קראו את המפה מספיק טוב. גם אם הגדלנו מכירות אזי לא הגדלנו מחירים מאחר ועסקים רבים הבינו כי בכדי לשרוד הם חייבים למכור ב"זול" כך שאם נחבר את הכל ביחד נגיע למצב שבו הרבה מאד עסקים נמצאים היום.

הבוקר התקשרה אלי לקוחה שעסקה פועל למעלה מ-12 שנה אבל מושכת קשיים 4 שנים בוכה ומתייפחת בשאלה מה לעשות? יש מקרים שניתן מה לעשות ויש מקרים בו אומר הרופא "זהו הלב נדם"

אסור באיסורי האיסורים כי עסקים יגיעו למצב כזה.

לא מבין למה קשה לשכנע עסקים לעשות ולפעול בזמן

לא ברור לי למה בעלי עסקים לא דורשים מעצמם עזרה חיצונית להצלת עסקם כאשר עסקם הוא לב ליבו של חייהם.

אם היה יודע איש עסקים כי הוא סובל מבעיות לב הוא לא היה הולך למומחה בתחום הקרדיולוגיה שיציל ויירפא את מצבו, אז למה שמדובר בלב של העסק הנותן חיים לו ולמשפחתו הוא שאנן וחושב שיוכל לפתור את כל המהפכה העסקית הארצית והעולמית הפוקדת את התקופה בעצמו.

קראו מה עלות ייעוץ עסקי

לא, זה לא מה שהיה פעם, היום צריכים להיות מטאורים על מנת להחזיק עסקים עובדים אם פחות קשיים. אפילו עסקים חזקים שהיום זה הזמן שלהם לעשות כסף מחר יבוא משהו חדש שירסק את הדרישה העצומה לעסק שלהם היום, ומה הם יסגרו ויתרסקו.

עסקים זה מלאכת מחשבת ולצערי רוב העסקים הקטנים לא לומדים מהעסקים הגדולים ניהול מה הוא, הרחבת מותג מהי, הגדלת רצפת מכירה מהי, וניהול כללי גם כן מהו.

עסקים לעולם לא ייגמרו.

לעסקים מכל תחום יש דרישה

על כל עסק שקורס ארבעה אחרים פותחים.

עסק מצליח זה עסק שיודע להתנהל ולהיות מנוהל.

אנשים יחידיים או שותפים אין להם את ההכשרה של ניהול עסקים בימי הצלחה בימי משבר והניסיון ללכת בין טיפות הברד מבלי להיפצע או להירטב. עסק זה מכלול ואם בעסק היו יועצי שיווק, יועצים כספיים, יועצים לוגיסטיים וכולם מקצועיים ברור שהעסק היה מזנק גבהים אבל עסקים קטנים לא יכולים להחזיק את בעלי המקצוע הנדרשים ועליהם להתחבר עם אוטסורסינג (אנשי מיקור חוץ) זאת הדרך לנהל עסק

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    קואצ'ינג לגברים - מאמר שלך דורון עמית
    מגזין עסקי

    קואצ'ינג לגברים – העצמה אישית, זוגית ועסקית

    תוכן עניינים   בעולם הדינמי של היום, גברים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגרים אישיים, זוגיים ועסקיים המצריכים גישה חדשה ויעילה להתמודדות. קואצ'ינג לגברים

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן