קידום עסקים חדשים
אתם פותחים עסק חדש ורוצים לקדם אותו? יש פעולות רבות שצריך לבצע, אולם אם רוצים להתמקד בכמה דברים חשובים בתור התחלה, יש מספר דגשים שצריך להכיר.
הדגש הראשון מתייחס לעשייה. תמיד צריך להיות במצב של עשייה וגם אם מדובר במהלך שלא הצליח ב-100% וגם את התוצאה לא בדיוק כמו שציפיתם, עדיין עשיתם משהו. חשוב תמיד לשמור על קצב של פעולות ומעשים ומתוך הקצב הזה יקום לו בסופו של דבר העסק על הרגליים ויתחיל ללכת. דגש שני הוא לכתוב את עיקרי הדברים. אמנם המטרה בסוף היא שתהיה תכנית עסקית, אבל צריך להתחיל ממשהו קטן יותר, אולם מרוכז ופרקטי. צריך לאפיין את העסק על ידי הגדרת המוצרים והשירותים, להתמקד בקהל היעד שצריך לפנות אליו בשיווק וכמובן גם דרכי השיווק חשובות. בנוסף, כדאי מאוד לכתוב כמה מכירות הן השאיפה, מהו הרווח שאתם רוצים להשיג ומהו ההפסד שאתם מסוגלים לספוג ועוד.
טיפ חשוב הוא המיקוד. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתפזר עם כל כך הרבה מטרות ויעדים, חלומות והאינטואיציה צריכה להישמר. הגדירו לעצמכם בדיוק לאן אתם רוצים להגיע ונסו לתת לזה גם תאריך יעד. יכול להית שהדברים ישתנו מעט לאורך התקופה שתעבור, אבל כל עוד אתם עקביים בעבודה שלכם ופועלים כדי לקדם את הנושא מכל אספקט, ללא ספק תהיו יותר על דרך המלך מאשר בצידה.
דגש שצריך לזכור הוא בנוגע לשיווק והפרסום. רבים רואים זאת כהוצאה, כלומר כפעולה שלא תחזיר את עצמה, אך ההיפך הוא הנכון. השיווק והפרסום הם השקעה המוצר ובהצגתו לקהל היעד. ברגע שעושים זאת נכון, הכי טוב יהיה דווקא לראות זאת כהשקעה שתחזיר את עצמה.יש חברות גדולות מאוד שעד היום משקיעות סכומי כסף אדירים על פרסום ושיווק, למרות שהמותג כבר מזמן הפך להיות חלק מה DNA הצרכני בכל העולם. הנקודה החשובה היא שההשקעה בתחום תניב תוצאות חיוביות.
קידום עסק חדש משמעו גם קידום אתר אינטרנט. זו הדרך האופטימאלית להגיע לקהל יעד רחב, אך גם האתר צריך קידום אינטנסיבי.