רוצים להגדיל מכירות

האם שיטות השיווק הישנות עדיין עובדות עלינו.

נכנסים לחנות כך סתם או בעקבות פרסום כזה או אחר, המוכר מציג לנו מחיר, זורק את המילה 1000 ₪ עלות המוצר ובאותה נשימה אומר "ועל זה יש לנו 50% הנחה וזה עולה לך רק 500 ₪"

למעשה המהלך מבריק, למה? אנחנו למעשה לא יודעים מה עלות המוצר, אנו לא בקיעים במחירים, עלויות וכ"ד וכאשר המוכר אומר לנו 1000 – 500 הנה במוחנו הקטן אנו כבר מבינים שעלות המוצר היא 1000 ₪ אבל אנו מקבלים אותו ב-500 ₪ מה שדוחף אותנו לקניה.

ועם הוסיף המוכרן את המילים "זה מחיר לסגירה עכשיו" "מחר אנו מסיימים את המבצע" אזי הוא מכניס אותנו הלקוחות ל-מוד של הפסד. ומי מאתנו רוצה להיות מופסד…

שיווק שווה פסיכולוגיה, שיווק עובד על החושים, התת מודעות, של הלקוח הפוטנציאלי ואכן "זה עובד".

יש האומרים כי בטווח מספר שנים יעברו רוב הרכישות לאתרי האינטרנט השונים ורוב עולם השיווק יהיה שיווק מקוון אך דבר אחד אותם מנבאים לא מזכירים והוא נושא החושים והתת מודעות של הצרכן אשר חלק מחוויית הרכישה עוברת דרך האף, היד, האוזן, התת מודעות, הרגש, אלמנטים של מכירה אשר עולם האינטרנט עדיין לא יכול לספק לבן האנוש. (אולי כאשר בני האנוש יהפכו לדמויות אישיותיות אחרות)

חזרה לעניין השיווק אני בהחלט תומך במהלכים שיווקיים תומכי החלטות אנושיות ומאמין שזה מה שמניע את הלקוח הפוטנציאלי למכירה אבל השאלה האם כול אותם טריקים פסיכולוגיים יעמדו לנו עד עדי עד ולא נצטרך לשכלל את השיטה או ללמוד יותר את הצרכן על מנת לבנות עבורו מודלים שונים לשיווק ומכירות.

לדעתי כול עסק או רשת או חברה יכולים לשכלל את שיטת המכירות שלה באפקטים פסיכולוגיים למען יצירת מכירות יותר גבוהות, יש קווים אדומים שהצרכן מוכן לעבור אותו כאשר הוא נפגש עם מוצר צריכה או מוצר המוגדר כמוצר שירות. שאשר אני מתכוון לכול עסק אכן מדובר על כול עסק מקטן בפינת הרחוב ועד הרשת הארצית עם פריסה של חנויות בכול מקום.

מי שהספיד את שיטות המכירה הישנות טועה. שיטות אלה רק הולכות ומשתכללות.

עוד על הגדלת מכירות בעסק במאמר המצורף בלינק

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    קואצ'ינג לגברים - מאמר שלך דורון עמית
    מגזין עסקי

    קואצ'ינג לגברים – העצמה אישית, זוגית ועסקית

    תוכן עניינים   בעולם הדינמי של היום, גברים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגרים אישיים, זוגיים ועסקיים המצריכים גישה חדשה ויעילה להתמודדות. קואצ'ינג לגברים

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן