שיווק לעסקים קטנים איך מוכרים בעסקים קטנים

בסך הכול אנו רוצים למכור!

אבל מה יעשו בעלי עסקים קטנים, שאין להם איש מכירות, שאין להם את הזמן להתעסק במכירות, יותר מאשר לחלק מגנטים או פליירים בתיבות הדואר או על הדלתות של הלקוחות הפוטנציאלים.

בעלי עסקים במקצועות החופשיים באמת קשה להם עד מאד לקבל עבודות או לפרסם את דבר השירותים שהם מעניקים למגוון רחב של לקוחות, עם צבעי או משפץ עומד על הפיגום ביחד עם העובדים שלו מתי בדיוק הוא יהיה פנוי לעשות שיווק לעסקים קטנים, אז מה הוא עושה במקרים כאלה, נתפש כפראייר ע"י חברות אשר יש להם אתרים מאתרים שונים, המבטיחים לבעלי העסקים כי יהיו במקומות הראשונים, פרסום כאן, פרסום באתר כזה, פרסום באתר אחר ובסך הכול הכללי ברגע שאיש המקצוע הלוא הוא בעל העסק שולף את כרטיס האשראי שלו, השעון מתחיל לתקתק אבל לא בטוח שלבעל העסק יש יותר פניות או מכירות כתוצאה מהפרסומים שהוא שם.

כ יועץ עסקי או מי שעוסק ב ייעוץ עסקי בעלי מקצועות חופשיים בדרך כלל מקבלים את הלקוחות שלהם כתוצאה מפה לאוזן, אני מדבר על חשמלאים, נגרים, אינסטלטורים, צבעים, משפצים, ועוד הרבה מאד מקצועות חופשיים המסתובבים בשוק. הכלים השיווקיים העומדים לרשותם, לדעתי, יכול לבוא כפי שכבר הזכרתי מפה לאוזן או במנועי החיפוש למינם.

 שיווק מקצועי בגוגל

יותר מזה, עם שיפוצניק רוצה להוציא פרסום על מנת לקבל עבודה, המלצתי כי יכין מגנטים + פליירים ויחלק אותם באזור ממוקד! במשך 6 חודשים כול חודש שיחלק באותו אזור, שלא יתפתה לעבור לאזורים אחרים על מנת להרחיב את הפרסום חבל על הזמן חבל על הכסף.

והשאלה החשובה ביותר מה מפרסמים! צבעי שיפרסם "צבעי מומחה 20 שנה במקצוע " שלא ייצפה כלל וכלל כי לקוחות התקשרו אליו! את מי זה מעניין עם הצבעי 20 שנה במקצוע! אבל עם הצבעי יפרסם" צביעת הדירה בצבעים חיים, נושמים, לאווירה טובה בבית" כולל "אנחנו נצבע ונחזיר את הבית נקי יותר משקיבלנו אותו" ונתבל את זה במילים! לאחר הצביעה אנו נעשה פוליש לדירה…(ועכשיו יבואו הצבעים ויגידו לי איך ניתן את כול זה במחיר שאנו גובים, ואני אומר "מי אמר לכם לתת מחיר זול? אנשים יודעים לכבד מקצועיות ושקט נפשי וגם לשלם על זה.)

בידול ומיתוג גם לצבעי אפשר ליצור, העניין הוא הפעלת הדמיון והיכולת לתת משהו יותר מבלי ל"התקמצן" בכדי לתת ללקוח יותר.

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן