כמי שמסתכל על הפרסומים השונים באינטרנט, באמצעות מיילים, בבלוגים, בפרסום ממומן במנועי החיפוש, ואפילו קצת בעיתונות הכתובה, אני ער לפרסומים המבטיחים הבטחות מדויקות, בטוחות, ללא קצה של אכזבה, לשגשוג, לקלות ובכלל פרסומים בתחום התעסוקה או ההכוונה לתעסוקה או לייעוץ בתחום העסקים, או הדרכה בתחום העסקי, מודעות ופרסומים שאנשים באמת נסחפים אליהם ותופסים כול מילה פרסומית כתובה כחקוקה בסלע.
ואני שואל אתכם!
אם המציאות הייתה כול כך וורודה הרי כולנו היינו מצליחים.
לכולנו הייתה עבודה.
כולנו היינו בעלי עסקים כאלה ואחרים.
כולנו היינו מתאספים עם היאכטות, אופנועי הים, במרינות.
העניין, שזה ממש לא כך!
עדיין יש משווקים שמשווקים את המקצוע שלהם לא נכון!
משווק שחושב כי ייפה את העתיד ויצבע אותו בצבעים וורודים אזי הלקוח של ימנו "ייתן בו אמון"
משווק ששולח מייל ובו הוא מסביר כמה העצות שלו נכונות וחכמות, ורק תירשם עם המייל שלך בתחתית העמוד תקבל את המתכון הסודי שרק אתה יודע אותו ובהרשמה תחלק את הידע עם הלקוח! או שבאם הוא יירשם לקורס אזי כול בעיותיו ייפתרו, ורק לך המשווק היקר יש את תהליך אינסטנט לפתור את הבעיות המסובכות שאפילו מדינות שלמות לא הצליחו לפתור!
או אולי השימוש בפתגמים סיניים הם הערובה כי תצליח לגרום שינוי בעסק או אצל זה שהגיע לקורס שלך, שמע את ההרצאה שלך באינטרנט, ואפילו שילם ממיטב כספו עבור סדרת ההרצאות שלך בווידאו!
הבראה, שגשוג, מיזם חדש, עסק חדש, זה לא תוצאה של הרצאה, ספר כזה או אחר, קורס מזורז, משפטים סיניים, והחוכמה הטיבטית, זה תהליך! תהליך קצר יותר ארוך יותר אבל זה תהליך! גם מי שלומד בבית הספר היסודי, התיכוני, האקדמי מחייבים להגיע לשיעורים והלימודים לוקחים שנים, קל וחומר היום בעסקים של היום ובמציאות הכלכלית השורה על מדינתנו ומדינות העולם התרופה לא נמצאת אצל הרוקח בבית המרקחת.
התרופה והדרך נמצאים בתהליך, תהליך המלווה ע"י מדריך, ע"י יועץ, ע"י מורה, ע"י מתמחה וגם אז לא מובטחת האדמה הקדושה לתלמיד.
אנו חייבים להפנים כי אין מתנות חינם, ואין אינסטנט. זה לא קיים, ולכן בעלי עסקים או בעלי מקצועות חופשיים, אנא מצאו לכם שיטות אחרות חדשות על מנת להעביר את המסרים שלכם ללקוחות.