שלא תטעו, הלקוח רוצה לקנות מכם!

אז איך למכור מוצר? האם המבוגרים מבנינו היו מאמינים שמים קונים היום כמעט רק בבקבוקים.

האם מישהו חשב לפני 30 שלשתות מים זה רק מהברז! ומי ששותה מים מבקבוק זה רק האנשים העשירים בריוויירה הצרפתית.

והנה היום רוב האנשים בארץ ובעולם שותים מים מבקבוקי פלסטיק ומדיספנסרים הנמצאים בכול מטבח.

כן, אפשר למכור הכול, כל מוצר עלי אדמות יש לו את קהל הלקוחות שלו, כפי שנהוג להגיד לכול כדור יש כתובת כך אפשר להגיד בבטחה שלכול מוצר יש מישהו שיקנה אותו.

האם למישהו מכם בעסקים שלכם היו מוצרים שבחיים לא הייתם מאמינים שימכרו, או מוצר שכבר רציתם להחזיר או אפילו להשמיד (כי תפש מקום) ופתאום המוצר נדרש ע"י לקוח אחד או שניים, כמה פעמים זה קרה לכם?

כמי שעוסק בייעוץ עסקי ומשמש כיועץ עסקי עם נגיעה חזקה בתחום השיווק, אני אומר לכם שאפשר למכור כול מוצר! ברור, עכשיו תשאלו אותי! אז למה המכירות ירדו אצלי, למה אני לא מצליח למכור את מה שיש בחנותי, במפעל, בבית המסחר, שירותים למינם וכ"ד.

אז איך למכור מוצר? נתחיל עם זה שלקוחות חייבים לקנות, ראשית הם חייבים לרכוש את המזון שלהם, לדעתי שגיאה גדולה לשים במרכולים המוכרים מזון מוצרים כמו טלוויזיות, משחקים וכול דבר אחר שהוא לא אוכל. הסיבה לכך היא כאשר אנשים למרכול לרכוש אוכל, מיצי הקיבה שלהם עולים מעלה מעלה וכול מחשבתם היא להגיע לקופה, לשלם, ולהתחיל לזלול מהשקיות הארוזות. מכאן אני רואה טעות טקטית למכור ולהחזיק במלאי מוצרים שהם לא אוכל, מתי כן אני ימליץ לבעל מרכול גדול למכור מוצרים שהם לא מזון ברגע שבחלקים אלה בתוך המרכול יחולקו חטיפים רטובים עם שתייה קלה אשר תרגיע את מיצי הקיבה ותאפשר ללקוח הפוטנציאלי להתעניין גם בשאר המוצרים שהם לא מוצרי מכולת.

כך מוכרים בטוח ללקוח

לאחר שהלקוח נרגע ברכישת הצורך הקיומי הבסיסי שלו הוא יחפש מה המוצר שיעשה לו יותר טוב הן ברמה החברתית, הן בקלות העשייה של מוצרים הנמכרים מחנות לחנות, הן בשיפור המעמד, הן במוצרים שיש סיכוי גבוהה כי יחמיאו לו על הקנייה שעשה ומכאן נכנסים שאר החנויות, הרשתות, חנויות הרחוב, לפעולה! פעולה נכונה למקד את המוצר לליבו של הצרכן!

רבים הם העסקים והחנויות העושים את ההפך הגמור בתחום המכירות כאשר הם מציגים את המוצר ולא את התועלת ללקוח מהמוצר, אם הסוחרים או בעלי החניות יידעו איך להציג את המוצר מכוון הלקוח, אז נוכל להגביר מכירות. אותו דבר גם במוצרים שלא נמכרים בחנויות ישירות, כמו מפעלים המשבחים את הציוד שלהם מבלי להסביר כמה טוב זה יעשה ללקוח ועוד טעויות מכאן ועד אלסקה.

אז איך למכור מוצר? כל דבר ניתן למכור, רק שצריך לדעת, איך למכור!  

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    איך מתנהלים בפשיטת רגל? דורון עמית ייעוץ עסקי

    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    קואצ'ינג לגברים - מאמר שלך דורון עמית
    מגזין עסקי

    קואצ'ינג לגברים – העצמה אישית, זוגית ועסקית

    תוכן עניינים   בעולם הדינמי של היום, גברים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגרים אישיים, זוגיים ועסקיים המצריכים גישה חדשה ויעילה להתמודדות. קואצ'ינג לגברים

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן