שם לעסק

שמות לעסקים.
הדבר הנוראי ביותר בבחירת שם לעסק זה ההתמקדות בשמות הילדים או הנכדים.
"רהיטי אורטל" "אינסטלציה דור" "רהיטי נטלי" "נעלי דרור" "מובילי משה"
בעלי עסקים או מיזמים אשר מוכנים עם תכנית עסקית סדורה, תכנית שיווק, מסע פרסום, ושם לא מתאים עלולים להפסיד את כול ההשקעה שהשקיעו במיזם או בעסק החדש.
לדוגמה! מה ייתן לכם יותר בטחון בהחלטה להעביר את הרהיטים והציוד שלכם דירה, האם זה יהיה "מובילי משיח" או "הקיבוצניקים" מה תבחרו! האם תבחרו את מובילי משיח! נראה לי שלא מאחר והשם הזה לא מעניק מזור או תשובה או מענה לשברון הלב שלכם "הפחד שהמוביל יהיה חאפר, לא מאורגן, סבלים מעולם לא מוכר לכם" לעומת זאת "הקיבוצניקים (ויש חברה כזאת) יעניקו לכם בראש בטחון, תסמכו על קיבוצניקים, תתארו אותם בדמיונכם חסונים, רציניים, יוצאי צבא, ולכן אותם תבחרו ברוב המקרים. אותו דבר אצל "טוני פיצה" כי טוני זה שם איטלקי ופיצה מקורה באיטליה, הרבה יותר מעניין מ"פיצה מעיין" "פיצה פצץ" "אדסו פיצה" ועוד שמות הזויים שאין כול קשר בין השם לבין הפיצה.

כ יועץ עסקי אני יכול להביא כאן עשרות אם לא מאות ואלפים של דוגמאות רעות לשמות, והכי גרוע שבעלי עסקים כול כך משוכנעים ששם הילדים יביא מזל, ששם האישה יביא עוד יותר מזל ובכלל לתת שם שייתן מענה לשברון הלב של הלקוח בכלל לא שגור אצלם ולא מובן על ידם.

שיווק ומכירות

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני חייב להבהיר כי מילים יש להם כוח אדיר! ושמות עוד יותר, גם בשמות פרטיים או בשמות משפחה יש כוח לשם או לשם המשפחה, למה? למה יש לזה כזה כוח? התשובה מאד פשוטה. במאגר האין סופי של חלקים במוחנו הקטן שמורים דימויים אשר מילים הם אלה מעירים אותם וממחישים להם את הדימוי כפי שהם זוכרים אותו, "טוני פיצה" ישכנע אותם יותר מ"פיצה אדסו" ו"הקיבוצניקים" יתן להם יותר בטחון מ"הובלות משיח"

כ יועץ שיווק אני יכול להגיד כי כמו ששיווק חייב להיות ממוקד מטרה, כך גם שם יביא את הלקוח אל המטרה כפי שהמוח שלו מתרגם את הגירוי שבשם ובפרט שהוא נותן מענה מלא לשברון הלב של הלקוח.

עסק חכם חייב להפנים כי "שם" לעסק זה לא מחויב המציאות "להמציא" שמות או כברירת מחדל לקרוא לעסק על שם ילד או יותר גרוע ראשי תיבות של שמות! האמינו לי, מניסיון, אין לזה שום משמעות וזה לא מבטיח שום הצלחה.

עסקים של היום חייבים להפנים כי עסק מטרתו לעשות כסף, וככול שפועלים נכון בכול המישורים, וגם באמוציות, אזי היתרון של העסק או המיזם יכול להצליח בגדול.

לפני שאתם קוראים לעסק על שם ילדכם "בן פורת יוסף" חשבו מה העסק שלכם משדר ולאיזה שברון לב של לקוח הוא פונה.

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן