תכנון שיווק יעיל בעסק

 אנשים רוצים לעשות עסקים.

אנשים מלאים ברעיונות, לכול אדם יש חלום משלו, אנשים עוסקים כבר בעסקים, האחד מורה לריקוד, השני מדריך ומלמד בתחום המחשוב, השלישי עם רעיון לאפליקציה בסמארטפון, הרביעי רוצה להקים עסק בתחום המזון, החמישי רוצה לפתח קייטרינג, לשישי יש רעיון לפתוח חנות של מותגי יוקרה, השביעי מלמד פיתוח גוף, השמיני מעסה שרוצה להתפתח בתחום, וכך אני יכול להמשיך ולמנות מאות ואלפים של יזמים ש"הרעיון שלהם" "החלום שלהם" הוא להתקדם.

יש, יש מקום לפתח עסקים חדשים, האפשרויות והפוטנציאל קיימים, הבעיה היא שאנשים לא חושבים נכון! ומכאן טמון הכישלון במיזם או בעסק החדש.

כ-יועץ עסקי, אני רוצה לתת לכם דוגמא: יזם בעל עסק שכבר פועל מספר שנים בעסק שלו, מוציא פליירים (עלונים) מדי פעם, נמצא עם דף ב-פייסבוק, ועושה עוד כמה פעילויות שיווק, בראש שלו הוא יודע שאם הוא חילק פליירים (עלוני) הווה אומר ש-3% הוא צריך לקבל החזר, כלומר פנייה של לקוחות. הבחור מחלק פליירים, ממשיך לפרסם בפייסבוק, אבל לקוחות חדשים לא מגיעים והוא מתקיים רק מפה לאוזן. למעשה הוא לא מבין מה הוא לא עושה נכון.

ובכן, בכדי לשווק נכון, בכדי שהמסר יהיה ברור, בכדי שהלקוחות יבינו מה רוצים מהם צריכים להעביר להם מסר ברור. לדוגמא אם אתה מורה לפיתוח קול ואתה רוצה שיותר סטודנטים ילמדו פיתוח קול, אל תראה להם פיתוח קול, שכנע אותם למה כדאי שילמדו פיתוח קול, ודווקא אצלך. יותר מזה עסקים רואים את "ד" אמתם, הם מסתכלים על העסק מנקודת המבט שלהם, זה טעות, זה לא נכון, בגלל זה יועץ שיווק או יועץ עסקי  יכול לשנות את המהלך מקצה לקצה.

יועץ עסקי ויועץ שיווק, זה חיוני בעסק בדיוק כמו שהמחשב חיוני בעסק, רוב בעלי העסקים חושבים ומאמינים כי זאת הוצאה, אבל לא, ממש לא, וככול שאני נתקל עם יותר בעלי עסקים חברות ואפילו תאגידים גדולים אני מקבע את התובנה שעסקים לא יכולים להסתכל מעבר לסביבה שלהם, ורק אנשים מקצועיים, כן.

ב-ייעוץ עסקי ובייעץ שיווק חייבים הרבה מאד דמיון, וראייה מרחבית, וזאת על מנת לקדם את העסק החדש, העסק הקיים, או העסק שהתקיים כבר הרבה זמן ופריצה ממשית לעבר המטרה הנכספת של עשיית רווחים וכסף לא הייתה לו.

מי ייתן ויותר ויותר עסקים ובעלי מקצועות חופשים יטמיעו את הצורך שלהם במקצועיות בעסקים שלהם, ולא ייגשו לגרפיקאי, יעצבו פלייר, ידפיסו ויחלקו ויצפו לגדולות.

קראו עוד על שיווק

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    קואצ'ינג לגברים - מאמר שלך דורון עמית
    מגזין עסקי

    קואצ'ינג לגברים – העצמה אישית, זוגית ועסקית

    תוכן עניינים   בעולם הדינמי של היום, גברים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגרים אישיים, זוגיים ועסקיים המצריכים גישה חדשה ויעילה להתמודדות. קואצ'ינג לגברים

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן