תכנון שיווק יעיל בעסק

 אנשים רוצים לעשות עסקים.

אנשים מלאים ברעיונות, לכול אדם יש חלום משלו, אנשים עוסקים כבר בעסקים, האחד מורה לריקוד, השני מדריך ומלמד בתחום המחשוב, השלישי עם רעיון לאפליקציה בסמארטפון, הרביעי רוצה להקים עסק בתחום המזון, החמישי רוצה לפתח קייטרינג, לשישי יש רעיון לפתוח חנות של מותגי יוקרה, השביעי מלמד פיתוח גוף, השמיני מעסה שרוצה להתפתח בתחום, וכך אני יכול להמשיך ולמנות מאות ואלפים של יזמים ש"הרעיון שלהם" "החלום שלהם" הוא להתקדם.

יש, יש מקום לפתח עסקים חדשים, האפשרויות והפוטנציאל קיימים, הבעיה היא שאנשים לא חושבים נכון! ומכאן טמון הכישלון במיזם או בעסק החדש.

כ-יועץ עסקי, אני רוצה לתת לכם דוגמא: יזם בעל עסק שכבר פועל מספר שנים בעסק שלו, מוציא פליירים (עלונים) מדי פעם, נמצא עם דף ב-פייסבוק, ועושה עוד כמה פעילויות שיווק, בראש שלו הוא יודע שאם הוא חילק פליירים (עלוני) הווה אומר ש-3% הוא צריך לקבל החזר, כלומר פנייה של לקוחות. הבחור מחלק פליירים, ממשיך לפרסם בפייסבוק, אבל לקוחות חדשים לא מגיעים והוא מתקיים רק מפה לאוזן. למעשה הוא לא מבין מה הוא לא עושה נכון.

ובכן, בכדי לשווק נכון, בכדי שהמסר יהיה ברור, בכדי שהלקוחות יבינו מה רוצים מהם צריכים להעביר להם מסר ברור. לדוגמא אם אתה מורה לפיתוח קול ואתה רוצה שיותר סטודנטים ילמדו פיתוח קול, אל תראה להם פיתוח קול, שכנע אותם למה כדאי שילמדו פיתוח קול, ודווקא אצלך. יותר מזה עסקים רואים את "ד" אמתם, הם מסתכלים על העסק מנקודת המבט שלהם, זה טעות, זה לא נכון, בגלל זה יועץ שיווק או יועץ עסקי  יכול לשנות את המהלך מקצה לקצה.

יועץ עסקי ויועץ שיווק, זה חיוני בעסק בדיוק כמו שהמחשב חיוני בעסק, רוב בעלי העסקים חושבים ומאמינים כי זאת הוצאה, אבל לא, ממש לא, וככול שאני נתקל עם יותר בעלי עסקים חברות ואפילו תאגידים גדולים אני מקבע את התובנה שעסקים לא יכולים להסתכל מעבר לסביבה שלהם, ורק אנשים מקצועיים, כן.

ב-ייעוץ עסקי ובייעץ שיווק חייבים הרבה מאד דמיון, וראייה מרחבית, וזאת על מנת לקדם את העסק החדש, העסק הקיים, או העסק שהתקיים כבר הרבה זמן ופריצה ממשית לעבר המטרה הנכספת של עשיית רווחים וכסף לא הייתה לו.

מי ייתן ויותר ויותר עסקים ובעלי מקצועות חופשים יטמיעו את הצורך שלהם במקצועיות בעסקים שלהם, ולא ייגשו לגרפיקאי, יעצבו פלייר, ידפיסו ויחלקו ויצפו לגדולות.

קראו עוד על שיווק

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן