יעוץ לעסקים בבאר שבע והדרום…לטובת קוראי המאמרים שלי אשר מטרתם לשפר את הביצועים העסקיים של כול עסק ועסק באשר הוא ובאשר הקטגוריה לה הוא שיך תהיה…שואלים אותי ובצדק. מדוע רשתות הביגוד מצליחות בישראל, איך זה שהמאזנים העסקיים של אלה הנסחרים בבורסה והתשקיפים שלהם ידועים מרויחים ואיך זה שעוד מותגים גדולים מהעולם מגיעים ופותחים סניפים בישראל…שהרי מדובר פה על חברות ענק כמו-H&M -GAP ועוד…האמת שהתשובה מאד ברורה….בגדים וביגוד הוא צורך אנושי, הוא מוצר סופר סקסי…..וסקסיות הוא הדבר הראשון שמוכר….במוח האדם החשיבות של להיות סקסי ומושך הינו בדיוק כמו הצורך לאכול ולעכל מזון….בנוסף אם נסתכל על חתך הגילאים שמרכיב את המכירות הרבות של הרשתות הישראליות ואחר כך את הרשתות שהגיעו מחו"ל מדובר על גילאים של 12 ועד 30 שזה עולם הצעירים…הצעירים מבנינו כול עולמם מוקדש בבגדים ובמותגים..אם זה עדיין ילדים שסוחבים את ההורים לרכוש מותגים, אם זה הנוער שקונה ורוכש מותגים…ואם זה הדור הצעיר אחרי הצבא שעובד ומתפרנס ואת רוב משכורותו משקיע בביגוד….למעשה לעולם הביגוד קרי הרשתות המובילות בתחום האופנה יש קהל שבוי ובטוח שלעולם לא יגמר….נכון המכירות יכלו להיות יותר גבוהות אילו לא מעמד הביניים הפך למעמד התחתון שחוסך בבגד…אבל עדיין רשתות האופנה נהנות מקהל בטוח שבוי ורוכש….וזו הסיבה לרוחיותם של מותגי ורשתות האופנה בישראל….דורון עמית יועץ עסקי, יועץ לעסקים,