כיצד אתה מביא איש מכירות לביצוע של מכירות טובות עבור הארגון שלו או אפילו עבור עצמו….את זה אתה יכול לעשות רק עם אתה מבין את הלכי הרוח ומדעי ההתנהגות של האדם בפני עצמו…אם אתה יודע כיצד האדם נוהג, מהם נקודות התורפה שלוף מה מרגיז אותו, מה משמח אותו…אם אתה מבין כיצד המוח האנושי פועל, כיצד הוא חושב, כיצד הוא מגיב….אם אתה יודע לבוא ללקוח באמיתיות להגיד לו משפטים הגיוניים….לא לקרוא לו אחי ולא לקרוא לו חברי….ללמוד את שמו היטב ולקרוא לו בשמו…אדם אוהב שקוראים לו בשם שלו…עם השם שלו הוא מזוהה..ולא לקרוא בשם המשפחה..לקרוא בשם הפרטי….אם תדע לחכות את תנועותיו ובצורה עדינה לחזור עליהם תכנס לליבו של הלקוח…הלקוח אוהב לראות את דמותו ובמידה ואתה מתנהג כמוהו או קל וחומר נראה כמוהו אזי השפה המשותפת רק קולחת בינכם…לקוח לא אוהב לשמוע על מריבות או לכלוכים על מתחרים לקוח אוהב להיות באזור הנוחות שלו ואם אתה מצייר לו את סביבת המוצר שלך (לא את המוצר שלך) אלה את הסביבה ללקוח יהיה קל להזדהות עם זה…..לקוח אוהב דיסקרטיות הוא לא יואב לשמוע על הלקוח ההוא שקנה כי מבחינתו הלקוח אוהב להיות ראשון….(זה לא שהוא לא מבין שמכרתה כבר 100 מכשירים) אבל בשיחה איתך הוא רוצה לדעת שהוא יחיד ומיוחד…וכול החזור שלך הוא רק אחריו…לקוח לא אוהב לשמוע את הטלפון שלך מצלצל בזמן שיחת מכירה…הוא גם לא יואב באם תענה לשמוע את המילה "אני עם לקוח עכשיו" וזאת אחרי שהתאמצתה כול כך להחדיר לו שאתה חבר קרוב שלו….כול האלמנטים האלה צריכים להלקח בחשבון כאשר אתם מבצעים שיחת מכירה…שקלו זאת…ואם תרצו ללמוד עוד…התקשרו