מה לא עושים בשביל ריטינג

למה לא מורידים מאיתנו את השדרנים הבעיתיים.

מדוע מפיקי התוכניות של הדיבורים ברדיו מחפשים כול דבר שתהפוך את האזנה לריטינג גבוהה וכך יגזר גם מחיר תשדירי הפרסום של המפרסמים השונים .

האמת כיועץ שיווק אני בהחלט חושב שקצת פלפל ומלח בתוכניות רדיו או טלביזיה זה מחוייב המציאות, זה מביא עניין, זה מעניין את הסקרנות של המאזין וגורם לו רצון להמשיך ולשמוע את הויכוח או הריב או מה שזה יהיה…

זה נכון מה שאני כותב? האומנם זה כך?

בוא נקח לדוגמא תוכנית רצינית של קרן נויבך בשעות הריטינג הגבוהות של רשת ב בין 8 בבוקר ל-10 בבוקר…תוכנית טובה שבעיקר עוסקת בעוולות של הממשלך מול האזרח…מדוע צריך להצניח את מנחם בן, מנחם בחור נפלא, איש משכיל, בעל הרבה ידע ואינטלגנציה מצד אחד אבל פרובוקטיב לא קטן. (ראינו אותו באח הגדול-אין לא ברזל בלשון) הרי זה היה ברור למפיקים שמנחם בן יעשה רעש ופרובוקציה ואכן עשה זאת כבר בשידור הראשון.

כ-יועץ שיווק, ציפיתי מהשידור הממלכתי שלא ירוץ לריטינג בכול מחיר ויתן לתוכניות רצינות העוסקות בחיי אדם  להתנהל בצורה רצינית, האמת אני לא בטוח שהמאזינים לרצועה הזאת מהבוקר אכן מעונינים לשמוע תוכנית הדומה יותר לתוכניות של נתן זהבי הידועות בפרובוקטיביות שבהם…

חשבו על כך

054-8087706

doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    דילוג לתוכן