מה עושים שהעסק בצרה

מתי העסק שלנו בבעיה?

מתי אנו צריכים לשים לב שהעסק שלנו צועד במקום או הולך אחורה?

האם נדלקים מנורות אדומות כמו במכונית שלנו.

ואם כן, איזה מנורות נדלקות בכדי לדעת שהעסק שלנו בבעיה.

 אף אחד, אבל אף אחד, לא יתריע בפניכם אם יש בעיה בעסק שלכם, רואה החשבון לא ירצה לוותר על השכר שלו, סוכן הביטוח לא יסכים לשכוח מהפרמיות שלו, עורך הדין שלכם ימשיך ליהנות מהכספים שאתם מזרימים לו, היועץ הכלכלי שלכם ימשיך להמציא עוד דוחות אקסל בכדי לבלבל את הבנק שלכם, אתם תראו למנהלי הבנקים מאזנים רווחיים תוך כדי ניפוח המלאי הדמיוני שלכם, ואז תעוורו את עיני פקידי הבנק שלכם וכנראה שיזרימו עוד כסף לעסק שלכם, העובדים שלכם לא יספרו לכם על הכישלונות כי יפחדו לעבד את מקום עבודתם, ואילו רק אתם תישארו בודדים ותחשבו כי העסק שלכם הוא עדיין עסק מצליח, למרות שאני מאד סומך על האינטואיציה שלכם האומרת לכם שמשהו לא בסדר.   

יש אנשי עסקים ברמות הגבוהות שמתחברים לכול מיני רבנים שזה טוב מדי פעם לשמוע בעצת רבנים בעיקר שמדובר באנשים חכמים אבל יש מאלה המתקשרים עם תרבויות שונות כמו אלה המגיעים אלינו מכוון טיבט והודו ואשר נותנים שמות של מקדשים טהורים "כביכול" כמו חברת האם של דנקנר הקורא לחברתו על שם מקדש טיבטי מתוך מחשבה שזה באמת יעזור לו בעולם העסקי ויגדיל את הכנסותיו. 

אבל את האמת לאמיתה יאמר לכם היועץ העסקי או המלווה העסקי שבהבנתכם תחליטו לשכור והוא זה שיראה כי כמות המנורות האדומים הדולקים כבר צריכה תחנה של מכבי אש שלמה ולא רק מכונית כיבוי אחת. ירידה ברווחיות, תזרים מזומנים שלילי, מחסור במזומנים, התשלומים עולים על התקבולים, פריון העבודה הולך וקטן, הלקוחות לא מתחדשים, המוצרים מתיישנים, שום דבר לא מעניין קורא בעסק, והכול נשאר כפי שהוא. וכך ממשיך העסק לעבוד בדיוק כמו מערכת היחסים אם האישה או הבעל שרק היחסים הטכניים הם אלה שמשאירים אותם ביחד, כי האהבה הפכה להרגל וההרגל הפך להליכה אחורה. 

אז אם בחיים האזרחיים יש פתרונות של יועצי נישואים אלה שמצליחים ואלה שמצליחים פחות, גם לחיים העסקיים יש פתרונות להתחדשות אפילו שתביא זוגות נשואים חזרה לחיי פוריות ואהבה. שהרי "הכיס בוכה כול מערכת היחסים על הפנים" 

כן, הרבה עסקים נמצאים בבעיה, אבל הדבר השמח כי הרבה עסקים יכולים להפוך את הבעיה לניצחון וכאן אני אתן לכם טיפ נבון, מהחיים…

 זוכרים את המכשיר המיושן של ה"סיפולוקס" "הסודה והגזוז של שנות ה-60?"

אז ראו מה עושה החברה היום עם המוצר המחודש!!! מיליארדים 

מש שאומר שלכול מוצר יכולה להיות הצלחה דומה.

רק צריך לדעת לעשות אותה

ולשם כך אתם חייבים יועץ עסקי, שיווק בעסק או החברה שלכם. זה משתלם!

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    קואצ'ינג לגברים - מאמר שלך דורון עמית
    מגזין עסקי

    קואצ'ינג לגברים – העצמה אישית, זוגית ועסקית

    תוכן עניינים   בעולם הדינמי של היום, גברים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגרים אישיים, זוגיים ועסקיים המצריכים גישה חדשה ויעילה להתמודדות. קואצ'ינג לגברים

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן