איך יוצרים יותר מכירות בעסק

טיפים והמלצות לאחד שיווק ומכירות!

קטגורית האמירה היא כי שיווק זה לא מכירות, וזה נכון

אך האם זה נכון בכול מקרה.

האם בעסקים או חברות שאין מחלקת שיווק (על כול המשתמע מכך) אז אין שיווק ויש מכירות?

 שיווק זה דבר נכון, השיווק בכללותו משפיע על כול התהליכים בארגון, במפעל, בחברה, או בעסקים המשווקים ומוכרים שירותים. ההגדרות שבשיווק ממפות את התהליכים שהתוצאה הסופית שלהם היא מכירות, הגברת מכירות, ופרסום.

קראו עוד על שיווק

חברות ועסקים אשר לא מעסיקים אנשי שיווק, אך מעסיקים אנשי מכירות, או שלא מחזיקים גם אנשי מכירות ומנהלים את המכירות שלהם דרך האינטרנט, או מסתפקים בלקוחות המגיעים אליהם בעקבות פרסום פרטני שהם עושים או כול דרך אחרת, מחויבים לפעול על פי תורת השיווק, אבל לא התורה הנלמדת במכללות או באוניברסיטאות, תורה שתבלבל אותם לחלוטין, הפירוש הפשטני של התורה הנלמדת באקדמיה היא זאת שצריכה להתוות את הקו בשיווק הנכון של העסק.

 למעשה הבקשה שלי מעסקים או מחברות אשר פועלים בצמצום כוח אדם בתחום המכירות: מנהל מכירות, אנשי מכירות, עובדי דלפק מכירות, טלמרקטינג. היא לפעול למיצוי תהליך המכירות המקסימלי לסוג העסק.

לצורך זה צריך לבחון בעל העסק או החברה את הפרמטרים הבאים:

 ללמוד את הצורך של הלקוחות ולמפות אותם

להתאים את המוצר/השירות, האריזה לרצון הלקוח (הווה אומר מענה לצרכיו של הלקוח) דוגמא מוחצנת: אם אתם מייצרים ידיות שנוחות לאחיזה ביד שמאל, תעבירו את הייצור לנוחות באחיזה של יד ימין. למה? אתם בטח יודעים את התשובה. מאחר ורוב האנשים מתנהלים ביד ימין יותר מאשר יד שמאל.(זאת הייתה דוגמא פראית על מנת להמחיש)

לבדוק את רמת המחירים של המתחרים (לבדוק אם רמת המחירים בשוק לסוג המוצר או השירות שאתם משווקים או נותנים)

למצוא את הערך הנוסף שיש למוצר שלכם "ולהדגיש אותו" במכירה, באריזה ובפרסום.

זכרו! זה שמצאתם כי השוק מוכר את המוצר הדומה ל-שלכם במחיר שאתם יודעים כי עולה לכם יותר-אסור לכם בתכלית האיסור למכור במחיר השוק! אתם חייבים למצוא למוצר או לשירות ערך עודף, ערך נוסך, שיאפשר למכור את המוצר במחיר שלכם.

התאימו גרפיקה ועיצוב למוצר שלכם, זכרו! לקוחות רוכשים דרך חוש הראייה. מה שארוז יפה, מה שמצייר יפה, מה שמושך מבחינה ויזואלית את העין הוא זה שיתפוש את הלקוח ויחבר אותו למוצר (גרפיקאים ומעצבים לא נולדו לצייר ציורים)

תהיו לראש ולא לזנב בענף שלכם, ותשאפו לציין תמיד כי "אתם מומחים" במוצרים או השירותים שאתם מוכרים.

מנהלי העסק או החברה שלא יתחבאו במרדי החברה מאחורי מזכירות ועוזרים, בעלי העסק הם מנהיגי העסק, וכמנהיגים הם מחויבים להיות מלפנים.

מכירות עושים כול יום, וכול היום, עסק שלא עושה מכירות כמוהו כעסק שהכריז על עסקו גזירה של סגירה.

לא מצליחם להטמיא שיווק ומכירות בעסק, לא מצליחים למצוא את הערך המוסף שיביא לכם את הסיבה שלא להוריד מחיר, לא יודעים כיצד לשווק ולפרסם, לא יודעים כמה ממון נשאר לכם בכדי לקדם את העסק, קחו לכם יועץ שיווק.

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    קואצ'ינג לגברים - מאמר שלך דורון עמית
    מגזין עסקי

    קואצ'ינג לגברים – העצמה אישית, זוגית ועסקית

    תוכן עניינים   בעולם הדינמי של היום, גברים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגרים אישיים, זוגיים ועסקיים המצריכים גישה חדשה ויעילה להתמודדות. קואצ'ינג לגברים

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן