הקשר האנושי בין אנשים

בואו נעבור את נושא השיווק ונדבר על הנפש האנושית, זו אותה "נפש" שחושקת במוצרים, בחיים טובים, בחדשנות, בהרפתקאות, וויז'ואל, בטעם חדש, בסוג בילוי מיוחד! נפש אנושית בסופו של דבר, נפש אנושית שאף מוצר טכנולוגי או אינטרנטי יכול להחליף אותה עדייו!

ואיך זה מתקשר את עולם השיווק והמכירות, כאן תבינו!

קרא עוד על עסקים בבידול

מכירות, זו מכירה והענקת חוויה ללקוח לנפש האדם, מוכרי הלוטו והטוטו וכול מגוון ההימורים מוכרים "חלומות לאנשים" תשאלו איך אנשים בהמוניהם מצטופפים ליד דוכני הלוטו והטוטו שהרי הם בסך הכול קונים בסכום לא מבוטל "חתיכת" כרטיס מעוצב! אבל לא! הכרטיס המעוצב מוכר להם ומקנה להם חוויה וחלום ש"אולי יתגשם" אם הכרטיס יזכה!. וכך מתגלגל לו הדבר אל רוב עולם העסקים המוכרים מוצר או שירות ללקוחות.

מכירה היא סוג של מילוי תובנה ורצון אישי למשהו מושלם שיעשה לי טוב בחיי הפרטיים, ישיבה במספרה לנשים של 4שעות יוצרת את התחושה "אני רוצה להיות יפה וסקסית" וזה חלום שסלון התסרוקות מעניק ללקוחה, אותו דבר לגבי הבחור, להסתפר כול שבוע משמע להיות חתיך רוב הזמן, חלום של כול גבר.

הטבע האנושי הוא בחיפוש אחרי אלמנטים, מוצרים, דימויים, שיעשו לנפש שלא טוב! האדם הקדמון הלך ביערות וחיפש כול פעם מחדש צייד חדש שישביע את רעבונו, האדם המודרני אם שלל המותרות מחפש את הדברים, המוצרים, האווירה, הסביבה שתעשה לו טוב ותמלא את נפשו במאוויים, כך זה לגבי החיזורים בינו לבינה, בינו לבינו ובינה לבינה. אנשים מחפשים גירויים. יותר מזה כ-יועץ שיווק אני יכול להוביל אתכם לעובדה של החיפוש כול הזמן אחרי החדש, השונה, המיוחד, היותר טוב, היותר מעניין, ומזה סובלות מסעדות, בתי קפה, מועדונים, ועוד עסקים בתחום הזה כאשר הקהל נוהר לכול מקום חדש שנפתח וזאת תוך ציפייה, הנה יש כאן משהו חדש שיעשה לי טוב וכך הלאה והלאה.

כ-יועץ שיווק אני כול הזמן מחדש, מרגש, לעסקים להם אני מייעץ במוצרים או השירותים אותם הם מוכרים מהם הם מתפרנסים, עסק שלא חושב איך הוא מחדש מחר בבוקר ללקוחות שלו יוכל לשכוח מהם בתהליך של שלושה חודשים (לא לא בכול המקרים) עסק שלא מחדש ומרגש את הלקוחות שלו נחשב כעסק "מת" שימו לב לרשתות הגדולות, למותגים הגדולים, איך שהם מחדשים ומרגשים יום ביומו ואין דוגמא יותר טובה ממילקי של שטראוס או מחלב יוטבתה שמגיע אלינו כול חודשיים בגרסה מחודשת.

והתשובה מוכרת לי, יבואו בעלי עסקים או נותני שירותים וישאלו "מה כבר יש לי לחדש ולרגש אני בסך הכול מוכר מגבות, כלי עבודה, מוצרי מחשב, דלתות, תוכנה, אפליקציה, מגזין ועוד מיליון דוגמאות. ואני אומר להם יש לכם הרבה מה לחדש ולרגש, ורק עם תיצרו את עצמכם כול פעם מחדש תהיו למעלה בראש המצעד.

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן