איך מצילים את העסק

אין ספק שהאקלים העסקי השתנה מבלי היכר!

אין ספק כי הדור הצרכני של היום לא ידע את אבותיו והרגלי הצריכה שלו שונים ואחרים.

אין ספק כי הרשתות מהארץ ומחול, חווית הקניה, רצפת המכירה עם השפע עליה הם המקומות אליהם ילכו הצרכנים כאשר הם מבקשים לרכוש מוצרים. היום כול ילד קטן יודע שבאיקה קונים רהיטים. לא ברהיטי דורון לא ב-5 נגרים. היום קונים רהיטים באיקה. קנייה מלאת חווית קניות ולא בכדי הוקם בישראל הקטנה 3 סנפי ענק של הרשת.

 כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי ולאור התהפכות השווקים, הצריכה, רחובות הרכישה, חוויות הקניה ולא רק בתחום הקמעונאי אפילו בשירותי משרד, ברפואה, ובכול תחום…הכול השתנה.

 כ יועץ עסקי אני רואה כי הכול השתנה, ואנו עדיין ממשיכים ופורטים על אותה מנגינה, נמצאים ברחובות חסרי עוברי ושב, נלחמים במחירים עם "מתאבדים"  שכול מבוקשם להתגלגל, נענים לכאלה המבטיחים לנו פרסומים במקומות כאלה ואחרים תוך תובנה שהלקוחות יוכלו להגיע, נלחמים בטחנת רוח רק מכוח ההישרדות ומפחדים לעשות צעדים קצת יותר גדולים ומדודים "מהייאוש" מהאכזבה.

 החברה שלך יכולה להיות טובה יותר

אותו דבר לגבי חברות קטנות, בינוניות, גדולות המושכות רגליים ושורפות סנדלים בחיפושים אחרי לקוחות כול אחד בתחומו תוך כדי הורדת מחירים, תחרות לא יציבה, מיתון בביקוש, וכמובן הספק הגדול הנמצא בכול קצוות העולם המספק מוצרים ושירותים יותר זולים מאשר אותה חברה המתקיימת רק בכדי להתקיים.

 כ מי שנותן ייעוץ אסטרטגי רבים שואלים אותי מה עושים? היכן הקונים? היכן המכירות? אנו מקדמים, שולחים אנשי מכירות, עושים טלמרקטינג, מפרסמים באינטרנט, בגוגל, וכלום!!!

 העניין הוא שאזורי  הנוחות של עסקים שחיו שנים בקונסטלציה מסוימת מקשים עליהם לקום מהכיסא, להפשיל שרוולים ולהתחיל לחפור בתוך החברה, כי הייאוש כבר מוטמע בתוככי ההנהלה והיציאה משם יכולה לקרות רק עם פתאום יהיה איזה שביב של תקווה, ואללה שיחקנו אותה במכירה…אבל לאחר שבוע הכול נשכח וחוזרים לשגרה…

 כ מקצוען בתחום העסקים הפיתוח העסקי היציאה ממשברים אני רואה את הפתרון של העסקים והחברות הנמצאות בלבל הזה בדבר אחד בלבד..! "בניית תוכנת עסקית חדשה" כשמו כן הוא. החברה או העסק הגיעו לנקודה מסוימת, ערכו תוכנת עסקית בתחילת הדרך או לא עשו תוכנת עסקית בתחילת הדרך, עכשיו שהאקלים העסקי והמסחרי לוטה בערפל, אין בו בטחון, שינויים קורים השכם וערב. שהבנקים מקטינים את הסקטורים להם הם מוכנים לתת אשראי  זה הזמן האולטימטיבי לשבת עם צוות מקצועי, יועץ עסקי, מלווה עסקי ולקבוע תוכנית עסקית חדשה לעסק או מה שיכול להתפתח מתוך העסק.

 תוכנית עסקית זו לא תוכנית עסקית שכותבים לבנק בכדי לקבל מימון או הלוואה בערבות מדינה, תוכנית עסקית כוללת בתוכה את כול האלמנטים של קביעת המטרה ואיך מגיעים אליה. והאמינו לי מניסיוני הרב. ניתן להגיע לתכנית עסקית רציונלית שתהווה מהפכה בחברה.

 צריך להבין שאין יש מאיין, הכד לא יכול להכיל מעבר לגודלו, וכמה שתנסו לדחוף את העסק או החברה שלכם בקשיים הרבה יותר גבוהים בסופו של יום המהלך שיקרה ידמה לעגלה העוברת מכביש לחול ונתקעת! האם זה מה שתרצו למפעל החיים שלכם?

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    קואצ'ינג לגברים - מאמר שלך דורון עמית
    מגזין עסקי

    קואצ'ינג לגברים – העצמה אישית, זוגית ועסקית

    תוכן עניינים   בעולם הדינמי של היום, גברים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגרים אישיים, זוגיים ועסקיים המצריכים גישה חדשה ויעילה להתמודדות. קואצ'ינג לגברים

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן