איזו הצעת מחיר תתנו ללקוח

איך קובעים מחיר מכירה

ישנם מגוון עסקים אשר יכולים בטקטיקת המכירות שלהם להוריד את מחיר המכירה והתחרות במחיר לעסקים אלה אני קורא "עסקי הסופרמרקט" ולמה סופרמרקט? מתוך מגוון מוצרים גדול הרי שסופרמרקט יכול לסבסד מספר מוצרים מובילים, לקרוא להם מבצע, להביא את האנשים את מרכז המכירה ואז מעבר למוצרים המסובסדים או אלה אשר קראו להם מבצע הם מאזנים בזה שאנשים רוכשים מוצרים אחרים במחירי המחירון הוא מעבר לכך, קחו לדוגמא המוצרים הפתוחים כמו מחלקת החמוצים בסופרמרקט רגיל הם מוצרים רווחיים מאחר והם נקנים בתפזורת זולה ומשווקים ללקוח במחיר מופקע. נסו לדמיין כמה אנשים מקברים את דוכן החמוצים.

רוב העסקים בתחום השירותים והמוצרים הבלעדיים (מקצועיים) אינם כאלה ולכן קביעת מחיר המכירה היא פחות גמישה מבחינת מוצר אחר יכסה את הרווח של המוצר המוביל.

הדבר מתבטא יותר בתחום השירותים המקצועיים, כאן הגמישות היא פחותה וכל מי שהולך בטקטיקה של מחיר עלול שלא להצליח בעסקיו. לדוגמא כיום יש ריבוי של עורכי דין בשוק, למעשה הלקוח לא יכול לפרוט את נושא המחיר שנאמר לו מבחינתו העבודה של נותן השירות היא אותה עבודה ולכן לא סביר לו שהוא ישלם אצל עו"ד א כך ואצל עו"ד ב כך.

אבל זה לא נכון בעליל.

עו"ד א רק סיים את ההתמחות ופתח משרד ואילו לעו"ד ב יש משרד כבר הרבה שנים והניסיון אשר יש לו יכול להביא ללקוח ערך מוסף רב ככל שניתן שבסופו של יום מתורגם לכסף מה שחסר אצל העו"ד החדש או זה שעובד מספר שנים. וזה לא רק הניסיון והשנים כמו בכל התמודדות או בכל משחק כדורגל או ספורט זה שיש לו את החשיבה היצירתית, קיצורי דרך, המשחק וכמובן הניסיון הוא זה אשר בסופו של יום יוביל את הלקוח שלו לדרך מבטחים ולצערי לקוחות את זה לא מבינים. מחשבתם היא רק העלות הבסיסית המתבקשת מהם ע"י נותן השירות.

בכלל מי שהולך בטקטיקה של מחיר ולא מבדל את התכונות האמתיות שלו הרי שיגמור לא טוב ולא יגיע למטרות שהציב לעצמו כי מכל נקודה שלא נסתכל נבין כי המטרה הבסיסית של כל עסק היא להרוויח כסף. וכסף לא מרוויחים כאשר התחרות היא על מחיר ולא על איכות.

הדוגמאות שהבאתי כאן הם דוגמאות לשם דוגמאות כל עסק חייב למצוא את הבידול שלו ולשכנע את הלקוחות הפוטנציאלים להיעזר בשירותים שלהם או למכור את מרכולתם .

ישנם הרבה דרכים לשכנע את הלקוח לרכוש את השירותים או המוצרים במחיר הנקוב, ישנם הרבה דרכים מדוע מוצר יקר שמושקע בו הרבה יידע ניסיון חומרים טובים עדיף מאשר שירכוש מוצרים זולים אשר נמכרים בזול בכוונה ע"י היצרן רק על מנת שיתקלקלו מהר ויהיה צורך לרכוש מוצר חדש או בתחום השירותים עדיף בעל מקצוע עם ניסיון (ולא דווקא עם רואה החשבון שיש לו חבר במס הכנסה) אלה רואה חשבון שיש לו ניסיון ותק בגישה ובמהלכים להשיג ללקוח את התוצאות הטובות ביותר שבשורה התחתונה זה כסף.

אז מה שווה עלות או איכות החוסכת עלות בענק

תחשבו על זה בבקשה.

על תורידו מחירים כל כך מהר העיקר לקבל את העבודה

חשבו על ההשקעה, הניסיון, הלימוד שעלה לכם כל כך הרבה כסף, ועל היתרון שאתם מביאים ללקוח שגם זה מתבטא ב"המון כסף"

אנא חשבו לפני מתן הצעת מחיר

עם מצאתם טעות במאמר אנא כתבו לנו

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן