איך הופכים רשת חברתית למוקד מכירה

ערך. זו המשמעות שמדברים היום באסטרטגיה שיווקית.

ליצור ערך עבור הלקוח. לא מחיר, לא שייכות, אלה ערך שיתן בנפיט (ייתרון) ללקוח הרוכש.

עולם האינטרנט איפשר לנו לקרב אנשים. אבל הוא לא נתן למותגים כאלה ואחרים אשר גם הם רצו להשתתף בחגיגה התקשורית קרי הפורטלים, הרשתות החברתיות וכול שאר אמצעי האלקטרוניקה להתחבר אליהם. דווקא היום אני יכול לזהות נהירה של התארגנויות קטנות כגדולות בתוך הרשתות החברתיות ועם כול האפליקציות בסמארטפונים המקשרות מוצרים ושירותים ביחד עם ערכים…זה יכול להיות יזמות של בעל פאב המקבץ לקרביו חברים בשיטת הקאופרטיב, גובה ממנו דמי חבר או מניה ומאפשר לו גם להנות מחוויה וגם להיות בעל פאב אשר בשיטת האבולוציה יכול להתרבות ולהביא אליו יותר לקוחות. כיועץ שיווק אני לא דוגל בהנחלת ערך של מחיר כפי שקורא היום בחברות הסלולר שהמיתוג נעלם והמחיר נשאר הקובע. אני מדבר על ערכים שיכולים לתת חברות קטנות או עסקים קטנים עם יכולת תמרון ושיווק באמצעים זולים יותר דבר שכבר ככה מוריד עלויות ומריד מחיר מבלי להפגע כלכלית או פגיעה בתמחיר..עסק חדש או  מיזם אינטרנטי יפה שיפנה ליועץ שיווק על מנת שידריך אותו ללכת לכוון של מתן ערך ולא הנחה כספית. דורון עמית יועץ שיווק, יועץ שיווקי.

doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    ייעוץ עסקי
    אימון עסקי

    השרלטנות בעולם הייעוץ העסקי

    השרלטנות שחדרה לעולם הייעוץ העסקי ולמה עסקים אמיתיים פוחדים לקבל עזרה בעשור האחרון עולם הייעוץ העסקי בישראל עבר טלטלה משמעותית. מקצוע שהיה מבוסס במשך שנים

    ניהול שינויים
    יועץ כלכלי

    ההוצאות חונקות? יש פתרון יועץ עסקי

    ניהול הוצאות בעסק הישראלי: מלחמה אסטרטגית על הישרדות וצמיחה בסביבה העסקית הדינמית והתחרותית של ישראל, אנו עדים לחדשנות פורצת דרך וליזמות בלתי נלאית. עם זאת,

    דילוג לתוכן