האם הריטינג הגבוהה לתוכנית ריאלטי נובעת מתובנה שמדובר בהצגה מבוימת בחזקת ההצגה הטובה ביותר בעיר או שבאמת רוב הצופים לוקחים את הריאלטי ומאמצים אותה באמת? שאלה זו בהחלט מענינת למרות שלא מצאתי סטטיסטיקה בנושא הזה אבל אני ינסה במאמר זה ביחד אתכם לנחש? מסתבר כי לתוכנית בערוץ 10 היפה והחנון היה ריטינג של % 17.9 …והשאלה שלי נובעת האם באמת אנשים מאמינים שאכן הבנות שם "כול כך מטומטמות" והבנים שם זורקים אמרות כמו "29 שנה אני בתול" האם זה לא אחיזת עיניים של הצופה ופגיעה ברמה האינטלקטואלית שלו…או שבאמת זה בידור לעם….אז לגבי הבנות והבנים המשחקים שם אני מאמין שאם שואלים אותם….מה אתם כאלה מטומטמים..הם ישיבו…השתגעתם זה הכול הצגה…..ואתם יודעים מה…אני מאמין להם…כי טמטום כזה הוא אבסורד לשחקנים ולצופים…לאן רוצים להביא את הצופה הישראלי…לחוויה של כאילו…לחוויה וירטואלית כמו "סקס" ברשת…מה כאן הכוון או החשיבה מאחרי תוכניות מהסוג הזה….לדעתי בתוכנית הזאת היפה והחנון הטלויזיה המסחרית הרחיקה לכת והיא מספקת חוויה לא רציונלית גם אם הם רוצים שהצופים יחשבו כי הדבר אמיתי….נכון זה כיף לצחוק על האחר…אבל כאן לדעתי המדיה צוחקת עלינו…תחשבו על זה…דורון עמית יועץ תדמית
דיגיטציה של תהליכים עסקיים: המדריך המלא לעסקים מסורתיים
תוכן עניינים בעידן שבו הטכנולוגיה דוהרת קדימה בקצב מסחרר והלקוחות הופכים דיגיטליים יותר ויותר, עסקים מסורתיים עומדים בפני אתגר כפול: לשמר את היתרונות הייחודיים שלהם