העסק בקשיים אל תתייאש יש פתרון

קשה, אבל אסור להתייאש.

המע"מ עולה, כוח הקנייה קטן, השכר מתכווץ, עסקים נאלצים לחיות מהלקוחות הקבועים כי חדשים קשה להשיג ובפרט שלא עומדים לרשותך את הכוח שיש למותגים!

מותג הוא שם דבר בעסקים, כוחו של "מותג" עומד לזכותו בכול עונה בעולם העסקי, מותג יכול לחדש, לרגש, לשנות, לעשות ככול העולה על ליבו וזאת מאחר ולרשותו עומד כוח ה"מותג" ושופרות הפרסום שהעלויות שלו כבר לא כול כך משמעותיים לכוחו ה"מותגי"  או לכמות המדיה שהוא צורך. מחירים שמשיגים מותגים במדיה הפרסומית עלותם זולה בהרבה ממה שיכול להשיג בעל עסק קטן, בינוני ואפילו גדול. 

מה שאומר שהרשתות הגדולות המותגים המוכרים רק גדולים ומתנפחים חלק על חשבון המותגים האחרים וחלק על חשבון עסקים קמעונאים קטנים. ורק בכדי להסביר. קחו את רשת "אוטו דיפו" השייכת לקבוצת "אייס קנה ובנה" השייכת לקבוצת "אלקטרה". פעם שרצייתה לרכוש גלגל הייתה הולך לפנצ'רייה" לתיקון הצמיג, היום במחירי הצמיגים של היום "בעיקר הייבוא המקביל מסין" כבר לא כדאי לתקן תקר אלה להחליף גלגל, באופן טבעי הייתה מחליף גלגל אצל אותו פנצ'רייה, אבל היום מספיק לקחת ולקרוא את עיתוני סוף השבוע ולהבין כי הרשת הגדולה השתלטה גם על ענף הפנצ'ריות. וזה רק קצה המזלג, כן חברי, המותגים הצליחו והשתלטו. וזה אומר שכוח מותגי ופרסומי זה שם המשחק בהנעה לרכישה ולקנייה של מוצרים ושירותים.  

 אבל לא רק "מותגים" יש לנו בישראל, יש עוד אלפי עסקים בישראל, עסקים שאין להם כוח פרסום מעבר לאינטרנט במנועי החיפוש, או בעיתונים המקומיים (אגב, שמתם לב פעם כמה מפרסמים יש בבמה המרכזית של הפרסום בישראל 7 ימים של ידיעות והטלוויזיה, לדעתי לא יותר מ-100) ולהם אנו צריכים לדאוג, אותם אנו צריכים להרים, להם אנו צריכים לגרום הנעה לפעולה, לכוון לקוחות פוטנציאלים לעסקים קטנים בינוניים וגדולים ולא רק לרשתות ומותגים ענקיים.

איך עושים זאת, מה הטכניקה לעשות זאת, האם לשבת ולטפל רק בלקוחות הקבועים יכולים להביא לנו את המזור והרווחים שאנו רוצים לעשות מהעסק שלנו? ולכן התובנה הבסיסית שלי וההמלצה איך לשווק עסקים קטנים בינוניים ואפילו גדולים זה לקבוע את קהל היעד! תודה את זה אנחנו יודעים, מה אתה ממציא לנו מחדש? שאני מתכוון לקבוע את קהל היעד אני מכוון לאזור למקום בו העסק או השירות נמצא להשתמש בתחמושת זולה על מנת לתקוף אזור קטן שיביא לנו מספר לקוחות, שיספרו לחברים שלהם על העסק שלנו וכך נוכל להגדיל את חוג הלקוחות בעלות נמוכה, אבל! אם אנו מדברים על עסק שהוא לא קמעונאי, כזה שנותן מוצר או שירות לסקטור מוגדר של לקוחות אזי התקיפה צריכה להיעשות מכיוונים שונים ואחרים, ואם תוקפים צריכים לכוון את המסר המדויק ללקוח.

 קשה מאד בכתבה כול כך קצרה לתת פתרונות שיווקיים ל:כולם! אך אני טוען כי יש פתרון שיווקי לכול עסק, כול עוד בעליו פתוח לקבל רעיונות חדשים, התנסויות חדשות, כיוונים שונים וראייה אחרת, אני אישית לא מאמין שיש מוצר שלא זקוקים לו, שיש מוצר שלא ניתן לשווק אותו, או שיש שירות שלא צריכים אותו, ובכלל עולם השיווק והמכירות מלא הרפתקאות מעניינות כול עוד מסתכלים על הרווח היוצא מהם.

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    יזמות
    יזמות

    זה לא מספיק להיות יזם

    למה יזמים צריכים ייעוץ עסקי? מה זה אומר להיות יזם? להיות יזם זה לעשות את הקפיצה מלהיות בעל רעיון להפיח בו חיים. זה לזהות הזדמנויות,

    מכירות
    מכירות

    איך נצליח למכור בשוק רווי

    כיצד יצליחו אנשי מכירות בשוק רווי? בשוק רווי, מכירה הופכת למשימה מורכבת בשל מספר אתגרים. ראשית, מספרם הרב של המתחרים מקשה על כל מוצר או

    טרנספורמציה עסקית
    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית

    טרנספורמציה עסקית מדובר בתהליך קריטי עבור חברות השואפות להישאר תחרותיות ולהתאים את עצמן לתנאי שוק משתנים. היא כרוכה בביצוע שינויים מהותיים באופן שבו עסק פועל,

    תוכן עניינים

    ייעוץ עסקי - דורון עמית

    בעל עסק!

    פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם דורון

    מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





      דילוג לתוכן