מה זה פרסום נכון

חוזרים לשיטות הפרסום הישנות.

האם שיטות הפרסום העכשוויות מצדיקות את עצמם

האם פרסום היום זה רק גוגל, באינטרנט, ואולי קצת במקומונים?

האם לכול עסק מתאים פרסום בגוגל?

האם הפסקנו לגרות את הלקוח בפרסום ואנו מחכים שיגיע אלינו כתוצאה מפרסום בדפי זהב, או גוגל או אחד מהפורטלים המובילים.

האם בעלי עסקים מפחדים לפרסם היום בשיטות הישנות?

איך בכול זאת מפרסמים היום.

תתפלאו. הפרסום עובד! עם אתה עסק קטן או עסק גדול, יש מקום למצוא את הפרסום המתאים לעסק שלכם! אפילו בשיטות הפרסום ה" הפרימיטיביות " העסק שלכם יכול ליהנות בגדול מתמהיל פרסומי נכון, ולא בהוצאה כספית גבוהה!

ולמה אני מתכוון?

ברגע שאני כיועץ שיווק ופרסום מוצא את שברון הלב של הלקוחות הפוטנציאלים, ומצליח לפצח את השיטה איך להגיע אל מוחו ולתודעתו של הלקוח, ומשתמש בכלי פרסום פרימיטיביים כמו חלוקת פליירים פשוטה, אני מצליח להביא הרבה מאד לקוחות לעסק בו אני מטפל…כן אני יודע קשה להאמין, אבל, אם אתה מוצא את שברון הלב של הלקוח, מפצח את השיטה, מעלה את זה למסר ברור מלביש עליו עיצוב נכון, אתה מנצח. המסר שלך עובר ואתה מתחיל לקלוט לקוחות.

לכול לקוח יש שברון לב, יש משהו שיניע אותו לפעולה, זאת עובדה קיימת, זה רק בחזקת האדם המתאים במקום הנכון! 

יש פרמטרים קבועים וסביבתיים שמשפיעים על התובנות של מציאת שברון הלב ופיצוח השיטה, ולתובנות האלה יש גורמים עכשוויים, סביבתיים, עונתיים, שיכולים להשפיע נכון על החלטת הלקוח למהלך של קנייה. אין מצב אבל אין מצב שטיפלתי במגוון סוגיות וסקטורים של פעילות לקוחותיי  שלא מצאתי את שיברון הלב ופיצוח השיטה!

אנשים, בני אנוש צריכים מוצרים, צריכים אביזרים, תמיד הם צריכים משהו שלבעל העסק יש למכור אותו, העניין ומיקוד המכירה היא בתפר בין רצון הלקוח ויכולת העסק לגרום ללקוח לבוא ולרכוש דווקא אצלו.

שאני כותב דברים אלה אני מחייך, ולמה? אני רואה חברות משקיעות מיליונים בפרסום במדיות המרכזיות טלוויזיה, רדיו, עיתונות ארצית, ואני אומר לעצמי. מה? הפרסום שלהם בשביל ליצור הוצאות לעסק שלהם או שבאמת הם מתכוונים לפרסם בשביל למכור..

לא. לא. אני לא מדבר על יופלה של תנובה או מילקי של שטראוס. זה ברור שהפרסום במדיות ששם הם מתפרסמות הם נכונות. אבל ספרתם כמה מפרסמים יש בטלוויזיה. אולי 30 מפרסמים. וכמה עסקים יש בארץ?

לסיכום, פרסום בגוגל הוא נכון, אתם חייבים להיות שם, אבל פרסום בגוגל או בדפי זהב זה לא פרסום מכירתי בסגנון "שיווק גרילה" זה לקוח מעוניין לקוח מחפש ומוצא! אבל זה לא מספיק…עסקים צריכים למכור. זה לא מספיק שהם במנועי החיפוש האינטרנטיים.

חייבים לקדם את העסק שלכם

חייבים לשמוע איך מחיים שיטות פרסום ישנות וזולות?

התקשרו עם דורון עמית

054-8087706

doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
לינקדאין
רשת X

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום>>





    מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

    איך לבחור חברת קידום אתרים ? מאמר של דורון עמית ייעוץ עסקי
    מגזין עסקי

    איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלכם?

    תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא קריטית להצלחת כל עסק. אתר אינטרנט הוא כלי חיוני, אך כדי שהוא ישיג את מטרתו,

    יעילות ארגונית - דורון עמית ייעוץ עסקי
    ייעוץ ארגוני

    יעילות ארגונית: המפתח להצלחה עסקית

    תוכן עניינים בעולם העסקי המודרני, יעילות ארגונית היא לא רק מילת באזז – היא הכרח אסטרטגי להישרדות ולצמיחה. כיועץ ארגוני עם שנים של ניסיון בליווי

    תוכן עניינים

    דילוג לתוכן